نوزدهم اردیبهشت ماه دانشجوی یکی از دانشگاه های تهران با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب به مأمورین اعلام کرد که وسایل شخصی اش توسط شخص ناشناسی و در داخل دانشگاه مورد سر قت قرار گرفته است . 

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
سارق اموال دانشجویان دانشگاه تهران را شناسایی کنید+تصاویر
اظهارات مالباخته : 
دختر دانشجو ( شاکی پرونده ) پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : پس از خوردن غذا در سلف دانشگاه جهت تشکیل کلاس و بهمراه سایر دانشجویان به کلاس خود مراجعه کرده اما در کمال تعجب متوجه شدم که کیفم شامل یک دستگاه لپ تاپ ، کیف پول و مدارک شناسایی ام سرقت شده است . 
شناسایی تصویر سارق : 
با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته دانشگاه ، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر فرد ناشناسی شدند که با کیف دستی متعلق به شاکی پرونده از درب دانشگاه خارج شده است . 
سارق اموال دانشجویان دانشگاه تهران را شناسایی کنید+تصاویر
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : " با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم پرونده از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 88505753 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیسی آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد .