بهروز – متهم به قتل – که هفته گذشته به اتهام قتل مریم – 49 ساله – از سوی پلیس دستگیر شده بود مدعی شد در شرکت خدماتی مریم مشغول به کار بوده  اما کم کم  به وی علاقه‌مند شده و از او تقاضای ازدواج کرده بود اما زن میانسال به او پاسخ منفی داده و بهروز نیز با ضربه‌های کارد او را به قتل رسانده بود.

کارآگاهان که تحقیقات از متهم را آغاز کرده بودند در ادامه بررسی ها دریافتند وی یک سال قبل پسر 20 ساله مریم به نام میلاد را با خود به شهرستان بوکان برده اما دیگر خبری از او نشد. بهروز در جواب مادر میلاد مدعی شده که او را به عراق فرستاده است. بدین ترتیب کارآگاهان برای یافتن اطلاعی از سرنوشت میلاد به بازجویی از بهروز پرداختند تا اینکه سرانجام وی در اداره دهم پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل میلاد در اواخر سال 1394 اعتراف کرد.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «در سال 87 از طریق آگهی روزنامه با شرکت خدماتی که مریم و پسرش آن را تأسیس کرده بودند آشنا و در آنجا مشغول به کار شدم.

میلاد اعتیاد شدیدی به مصرف شیشه داشت. به پیشنهاد من و مادرش، میلاد را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم پس از ترک اعتیاد او دوباره در شرکت مشغول به کار شد و طی مدت کوتاهی توانست مقداری پول پس‌انداز کند.

چند ماه بعد میلاد به خاطر درگیری با یکی از کارگران شرکت و ضرب و جرح وی از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت. من هم او را فراری دادم و به خانه‌ام در بوکان بردم اما چند روز بعد دریافتم وی برای دختر 15 ساله‌ام مزاحمت ایجاد کرده است بنابراین تصمیم به قتل او گرفتم.

بهروز درخصوص  این جنایت به کارآگاهان گفت: «17 بهمن 94 بود. به بهانه شکار، با میلاد از خانه خارج شده و به سمت دشت‌های اطراف شهرستان سقز حرکت کردیم پس از پیاده شدن از خودرو با تفنگ ساچمه‌ای او را زخمی کردم و از محل گریختم. چند کیلومتر جلوتر، تفنگ را داخل رودخانه انداختم و پس از مدتی، دوباره به تهران آمده و به خانواده میلاد گفتم که او را به صورت غیرقانونی از کشور خارج کرده و به عراق فرستادم.»

با توجه به اعتراف صریح متهم، بلافاصله هماهنگی‌های لازم با پلیس آگاهی سقز انجام و در ادامه تحقیقات مشخص شد که جسد  میلاد در اسفند پارسال، در دشت‌های اطراف شهر سقز کشف شده است که بر اثر اصابت گلوله به سرش ، به قتل رسیده بود.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب دومین جنایت، متهم به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.