درک کانل 29 ساله مادر و ناپدریش را به قتل رساند. او حتی از اجساد آن‌ها فیلم برداری کرده و برای یکی از آشنایانش فرستاده‌است.

به گزارش یوکی نیوز، آقای کانل به مادرش کیم هیگین‌بوثمن و ناپدری آمریکایی‌اش کریستوفر حمله و آن‌ها را به ضرب گلوله به قتل رسانده‌است. اجساد این دو فرد توسط کانل در کالیفرنیا پیدا و پلیس به صحنه جرم فراخوانده شد.
قتل مشکوک والدین توسط پسر + تصاویر
کانل که اهل گلازگو است ادعا می‌کند هیچ ارتباطی با قتل والدینش نداشته و وقتی به منزل مادرش رفته آن‌ها در همان حال یافته  است. جسد مادر 48 ساله‌اش در راهرو خانه در دریایی از خون به همراه پوکه تیری که در نزدیکی‌اش قرار داشت یافت شد.
قتل مشکوک والدین توسط پسر + تصاویر
ناپدری او هم که 48 سال داشت در قسمت دیگر راهرو بود ولی روی لباس‌هایش موادشوینده یافت شد، گویا قاتل قصد داشته محل قتل را تمیز کند. پس از جست‌وجوی منزل 2 شات‌گان، 5 اسلحه کمری و 7 اسلحه دوربین دار یافت شد.
در حال حاضر او به جرم ارتکاب دو قتل درجه اول در زندان به سر می‌برد و حق پرداخت وثیقه را هم ندارد. او اعتراف کرد که پس از یافتن اجساد به مدت نامعلومی در کنار آن‌ها مانده و پس از آن سعی کرده تا خون‌های ریخته را پاک کند. او ادعا می‌کند ناپدری‌اش پول کلانی را بابت شرط‌‌‌ بندی برروی اسب‌ها باید پرداخت می‌کرد و احتمال دارد این قتل کار طلبکاران بوده‌است.
قتل مشکوک والدین توسط پسر + تصاویر