الیاس طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حقوق‌‌های چند ده میلیونی مدیران دولتی را تبعیض و اصراف در سال اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: دستگاه‌های نظارتی و به خصوص سازمان بازرسی و دیوان محاسبات کشور باید برخورد جدی‌تری در رابطه با پرداخت این‌گونه دستمزدها به مدیران دولتی داشته باشند. 
 
وی با بیان اینکه دیوان محاسبات پیش از رسانه‌ای شدن دستمزدهای بالا در بیمه مرکزی، هشدارها و تذکراتی را به مدیران بیمه مرکزی داده بود، افزود: دیوان محاسبات نباید در این‌گونه موارد فقط به تذکر و هشدار اکتفا کند؛ پرداخت حقوق‌های ده‌ها میلیونی تضعیف بیت‌‌المال و اقشار ضعیف جامعه است، بنابراین دستگاه‌های نظارتی باید جلوی این‌گونه پرداخت‌ها را بگیرند. 
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: کوتاهی دستگاه‌های نظارتی در برخورد با پرداخت‌‌های میلیونی مدیران دولتی، از مسئولیت دولتی‌‌ها در این‌گونه پرداخت‌ها کم نمی‌کند و در وهله اول دولت باید در برابر افکارعمومی و اقشار مختلف مردم و به خصوص کم درآمدها پاسخگو باشد. 
 
طاهری افشای حقو‌ق‌های ده‌‌ها میلیونی تعدادی از مدیران بیمه مرکزی را نمونه کوچکی از وضعیت پرداخت‌ دستمزدها در دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: باید فکر اساسی برای جلوگیری از این‌گونه پرداخت‌ها با همکاری قوای سه‌گانه صورت گیرد. 
 
نماینده مردم اقلید در مجلس در پایان دستگاه‌های دولتی را دستگاه‌هایی یَله دانست و آنها را نیازمند رسیدگی بیشتر از سوی دستگاه‌های نظارتی نظیر دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور دانست.