حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی روز جمعه، از دستگیری دو مدیر سابق صدا وسیمای استان خراسان شمالی به اتهام تضییع حقوق بیت المال خبرداده بود.

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در آن گفت و گو تصریح کرده بود ، مدیر صداوسیمای خراسان شمالی به اتهام تضییع حقوق بیت المال به مبلغ 173 میلیون تومان و یکی دیگر از مدیران صدا و سیمای استان نیز به همین اتهام به مبلغ 50 میلیون تومان دستگیر شده اند.
این خبر که ساعت 9 صبح روز گذشته بر روی خروجی اکثر خبرگزاری ها و سایت های مختلف و امروز شنبه نیز در برخی از روزنامه ها بازنشر گسترده ای داشته است ، اصلاحییه دادگستری خراسان شمالی مبنی بر هرگونه دستگیری متهمان این پرونده را در پی داشته است.
در این اصلاحییه تصریح شده است " پرونده ای در خصوص اتهام وارده در شعبه بازپرسی دادسرا تشکیل و پرونده در حال رسیدگی است و متهان احضار شده و تاکنون در این خصوص احدی دستگیر و بازداشت نشده است. "
رئیس سازمان صدا و سیما در دیماه سال گذشته با صدور حکمی، هوشنگ آذر دشتی را به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی منصوب کرد. 
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای استان، بدون حضور خبرنگاران و با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما، قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی برگزار شد. 
امیر هوشنگ آذردشتی پنجمین مدیر صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی پس از راه اندازی این مرکز در این استان است.