داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در این خصوص گفت: در پی شکایت شاکی خصوصی علیه یک شرکت خصوصی تجهیز آسانسور مبنی بر تقلب در ارائه خدمات و همچنین وارد آوردن خسارت به مشتری، پرونده در این خصوص تشکیل و به شعبه تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

جودکی افزود: پس از رسیدگی به پرونده و انجام مراحل دادرسی، بر اساس قانون مدیرعامل شرکت خصوصی متخلف تشخیص داده شد و بر اساس قانون به پرداخت 860 میلیون ریال خسارت به شاکی و همچنین پرداخت یک میلیارد و 320 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه همچنین از رسیدگی به 6 پرونده قاچاق کالا خبر داد و گفت: این پرونده‌ها شامل تعداد 350 باطری و مقادیری زغال، لوازم آرایشی و بهداشتی، پتو، لاستیک و برنج خارجی هستند که به منظور رسیدگی به شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان ارجاع شدند.

جودکی افزود: پس از رسیدگی به این پروندهها و انجام مراحل دادرسی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، تخلفات محرز و عوامل تخلف برابر قانون علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و 650 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.