حجت الاسلام والمسلمین معزی در آیین تجدید میثاق خانواده بزرگ جمعیت جمعیت هلال احمر با آرمانهای امام راحل(ره) ضمن تشکر از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی؛ تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای میزبانی از این خانواده بزرگ اظهار داشت: در شب بعثت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) قرار داریم که این عید، عیدی بزرگ برای اسلام و تمامی مسلمانان است.

وی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) برای نجات بشریت و رسیدن به قله عبودیت مبعوث شد، ادامه داد: پیامبر(ص) برای نجات انسان ها از هر ظلمت، تاریکی و جهل و نادانی تلاش کرد و بشریت را به سوی نور رهنمون ساخت.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: پیامبر اکرم (ص) مبعوث شد تا به انسان ها بیاموزد که می توانند در کنار یکدیگر زندگی کرده و جهان را آباد سازند.

معزی با بیان اینکه عرفان عملی و نظری امام باعث شد تا آن والامقام به مرتبه عشق واقعی به خداوند متعال برسد، افزود: حضرت امام (ره) با عشق به پیامبر و آل پیامبر از دنیا رفت و هر کس که با عشق به نبی مکرم اسلام و عترت پاک ایشان از دنیا برود، شهید است.

وی با تاکید بر اینکه جمعیت هلال احمر نهادی عام المنفعه است که در جهت تسکین آلام بشری، احترام به انسان ها و ترقی و تعالی زندگی بشریت گام بر می دارد، اظهار داشت: این اهداف، اهدافی است که حضرت امام خمینی (ره ) همواره در نظر داشته و در جهت تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نکردند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این جمعیت با وجود زیرمجموعه هایی همچون سازمان داوطلبان، سازمان امداد ونجات، سازمان جوانان و موسسه علمی کاربردی هلال ایران، در جهت پیشبرد اهدافی چون تسکین آلام بشری فعالیت می کند.

معزی در پایان با بیان اینکه نیروهای هلال احمر به صورت داوطلبانه و بی منت به مردم خدمت می کنند، خاطرنشان کرد: این خدمات در سال جاری با شعار "بنی آدم اعضای یک پیکرند" به هموطنان عزیز استمرار خواهد یافت.