به گزارش پارس به نقل از فارس، انتخاب این زمان برای نمایش عمومی این فیلم ترسناک، باعث حیرت و تعجب اهل فن و تحلیل گران اقتصادی سینما شده است.

آنها می گویند تعطیلات سال نو و ایام کریسمس، زمان مناسبی برای اکران عمومی فیلمی نیست که حال و هوایی دلهره آور و ترسناک دارد.

اما تهیه کنندگان« من، فرانکشتاین» می گویند بیست وچهارم ژانویه سال ۲۰۱۴ زمان خوبی برای نمایش عمومی فیلم آنهاست. این فیلم اقتباس سینمایی از قصه مصور و کمیک استریپی است که در بین دوستداران کتاب و دنیای ادبیات، دوستداران زیادی دارد.

نقش اصلی فیلم را آرون اکهارت بازی کرده است. او در این فیلم در نقش آدام (شخصیتی که دکتر فرانکشتاین خلق کرد) بازی می کند. این موجود عجیب و غریب و غول پیکر پس از آن که توسط فرانکشتاین خلق شد، در میانه ی دعوا و درگیری دو رقیب بزرگ قرار می گیرد.

قصه فیلم در دنیایی اتفاق می افتد که موجودات عجیب و غریب وهیولاگونه، در یک نبرد سخت و دشوار قرار گرفته اند و برای بقای خود مبارزه می کنند.

استوارت بیتی « من و فرانکشتاین » را کارگردانی کرده است. فیلم نامه اقتباسی فیلم را او براساس قصه مصور و گرافیکی کوین گرویوس نوشته است.

با وجود اکران عمومی فیلم در ماه ژانویه، تهیه کنندگانش پیش بینی فروش بالایی برای آن می کنند و می گویند بیش از ۷۰ میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی فروش خواهد کرد.

آرون اکهارت قبل از این در مجموعه فیلم سه قسمتی « شوالیه تاریکی» فیلم بتمنی کریستوفر نولان در یکی از نقش های مکمل قصه ظاهر شد.