این زن که قبلا خواستار قصاص گوش شوهرش بود گفت: حرف های دو دختر نوجوانم موجب شد تا حاضر به گذشت شوم.قضات دادگاه مرد اسیدپاش را به زندان محکوم کردند.

رسیدگی به این ماجرا از دوازدهم آبان 92  به دنبال اسیدپاشی مقابل ساختمان شهرداری ملارد شهریار در دستور کار پلیس قرار گرفت. بررسی ها نشان می داد علی 44ساله به  همسر 36ساله اش لیلا  و مادر 50ساله وی به نام صغری  حمله کرد و با پاشیدن اسید به روی آنها گریخت. این مرد که بازداشت شده بود به اسیدپاشی اعتراف کرد و گفت: به خاطر اختلاف هایی که با همسرم داشتم دست به اسیدپاشی زدم.

 در حالی که اسید باعث سوختگی شدید دست ها، گردن و بخشی از صورت  و از بین رفتن لاله گوش چپ و شنوایی لیلا و سوختگی  شدید پاهای صغری شده بود علی  در شعبه 101 دادگاه  عمومی و جزایی ملارد پای میز محاکمه ایستاد و به  پرداخت دیه و دوسال زندان محکوم شد. اما این حکم با اعتراض شاکیان در دیوان عالی کشور تایید نشد و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.در آن جلسه لیلا درخواست قصاص گوش همسرش را مطرح کرد. به این ترتیب هیات قضایی قرار وثیقه 200 میلیونی اسید پاش  را که با آن آزاد  است به  وثیقه 500 میلیونی تبدیل کرد و پرونده را برای اظهار نظر کارشناسان درباره امکان قصاص گوش به پزشکی قانونی فرستاد.

علی امروز برای دومین بار پای یمز محاکمه ایستادو این جلسه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد.

در ابتدای دادگاه لیلا در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: از دو دختر 10 و 15ساله ام حرف هایی شنیدم که باعث شد تصمیم به گذشت بگیرم. دخترانم در این مدت با من زندگی می کردند و من خواهان حکم قصاص برای پدرشان بودم اما از مدیر مدرسه یکی از دخترانم شنیدم که انها دیگر حاضر به ادامه این زندگی نیستند و از مدیر مدرسه شان خواسته اند تا آنها را به بهزیستی بفرستد. از شنیدن این ماجرا به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم. دو دخترم در این مدت با مشکلات روحی روبه رو شده اند و حالا هفته ای دوبار به روان پزشک مراجعه می کنند. به همین خاطر من از شکایتم صرف نظر می کنم.

 وی ادامه داد: قبلا همسرم سه دانگ از خانه اش را به نام من زده بود. در این مدت هم سه دانگ دیگه را به نامم زد و من و همسرم تصمیم گرفتیم به خاطر  فرزندانمان گذشت کنیم. مادر لیلا نیز گفت: من به خاطر دخترم از گناه دادم گذشت می کنم و او را می بخشم.

سپس علی که حالا با وقیقه 500 میلیونی آزاد است روبه روی هیات قضایی ایستاد و گفت: من قلا هم گفته ام اسید را روی همسر و مادر همسرم نریختم.وقتی با آنها درگیر شدم مادرزنم ظرف اسید را از داخل کیفش بیرون آورد تا روی من بپاشد اما من او را هل دادم که اسید روز خودش و دخترش پاشیده شد.

 در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به گذشت شاکیان خصوصی علی را به زندان محکوم کرد.