روح الله قائد امینی با بیان اینکه در ششم اردیبهشت ماه برپایی بیمارستان صحرایی را در بوستان ولایت به مناسبت هفته سلامت خواهیم داشت، اظهارکرد: همچنین برپایی مانور مدیریت بحران در بوستان ولایت برگزار می‌شود تا در زمان بحران به مردم محروم منطقه خدمات ارائه داده شود و در زمان برپایی رزمایش فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در بیمارستان صحرایی انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بسیج جامعه پزشکی برپایی هفته سلامت جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده قدرت و توانمندی حرفه‌ای اعضای بسیج جامعه پزشکی است، گفت: بیش از 6 هزار تیم بهداشتی، درمانی عمومی، 70 تیم تخصصی و فوق تخصصی جراحی و بیش از 70 بیمارستان صحرایی و ثابت در مناطق محروم و کم برخوردار در سال گذشته جهت ارائه خدمت به بیماران نیازمند تشکیل شد.

قائد امینی عنوان کرد: برپایی 4 بیمارستان بین‌المللی در نقاط صفر مرزی، چندین بیمارستان صحرایی در مسیر اربعین نیز از اقداماتی بوده که در سال گذشته توسط بسیج جامعه پزشکی ارائه شده است.

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خاطرنشان کرد:هفته سلامت بسیج جامعه پزشکی تبلوری از اقداماتی است که سال گذشته رخ داده و در سال 95 با کیفیت و کمیت بیشتری پیش خواهد رفت.