در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

**ترافیک نیمه سنگین در  کرج - چالوس و کرج - قزوین/ ساعت 7:20

طبق آخرین اخبار دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در حال حاضر بارش برف در استان کردستان در محور سقز - دیواندره گزارش شده است.

همچنین بر اساس آخرین اخبار ترافیکی دریافتی در حاضر در محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره دو ، قزوین - رشت محدوده تونل منجیل و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر تا بهشت سکینه با ترافیک نیمه سنگین مواجه هستیم.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

**ریزش کوه و تردد مقطعی و نوبتی در محور کرج-چالوس/ ساعت 8:05

بر اساس اعلام پلیس راه ناجا به دلیل ریزش کوه در کیلومتر 10(رستوران میرزایی) باند شمال به جنوب محور کرج-چالوس در استان البرز از ساعت ٧:٣٥ امروز تردد در این محور تا زمان پاکسازی کامل به صورت مقطعی و نوبتی انجام می شود.

پلیس راهور از رانندگان درخواست کرد، با صبر و حوصله در این محدوده تردد کرده و از انحراف به چپ و راست به طور جدی پرهیز کنند.

** ترافیک نیمه سنگین کرج-چالوس، هراز و تهران-کرج/ ساعت 9:20 

برابر آخرین اطلاعات دریافتی از پلیس راهور ناجا در حال حاضر در استان های لرستان (محورهای درود-ازنا،ازنا-شازند)،زنجان (محورهای زنجان-بیجار،زنجان-تکاب و خدابنده) بارش برف اعلام شده است.

همچنین بر اساس آخرین گزارش های ترافیکی در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس (از میدان امیر کبیر تا تونل شماره پنج) و محور هراز (محدوده قلعه دختر) سنگین و در باند شمالی آزادراه تهران-کرج (از شهرک خاتم تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک) نیمه سنگین و طول محورهای هراز و کرج-چالوس پر حجم گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

**محور کرج-چالوس بازگشایی شد/ ساعت 9:40

بر اساس اعلام پلیس راه ناجا، کیلومتر ١٠ محور کرج-چالوس (محدوده رستوران میرزایی) که به علت ریزش کوه مسیر شمال به جنوب موقتا مسدود شده بود و تردد مقطعی و نوبتی انجام می شد با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه پاکسازی و بازگشایی شد.

** ترافیک سنگین در کرج-چالوس و هراز/ ساعت 10:00

برابر آخرین اطلاعات دریافتی از پلیس راهور ناجا در استان های لرستان (محورهای درود-ازنا،ازنا-شازند)، زنجان (محورهای زنجان-بیجار، زنجان-تکاب و خدابنده) همچنان بارش برف ادامه دارد.

همچنین بر اساس آخرین گزارش های ترافیکی در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس (از میدان امیر کبیر تا تونل شماره پنج) و محور هراز (محدوده قلعه دختر) سنگین و در باند شمالی آزادراه تهران-کرج (از شهرک خاتم تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک) نیمه سنگین، طول محورهای هراز و کرج-چالوس پر حجم گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.
 
** محور چالوس- کرج بازگشایی شد/ ساعت 11:00
 
دقایقی قبل محور کرج_چالوس بازگشایی شد. محور کرج_چالوس به دنبال ریزش کوه شب گذشته و صبح امروز، مسدود شده بود.
 
برابر آخرین اطلاعات دریافتی از پلیس راهور ناجا، محور کرج - چالوس که شب گذشته و صبح امروز در محدوده رستوران میرزایی در کیلومتر 10 این محور به علت ریزش کوه در مسیر شمال به جنوب مسدود شده بود، با تلاش عوامل پلیس و راهسازی، ساعتی قبل باز شد.
 
در حال حاضر ترافیک در این محور پرحجم گزارش شده و پلیس، از ترافیک سنگین در حد فاصل میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5 محور کرج چالوس خبر داده است.
 
توصیه می شود رانندگان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

** بارش برف در کردستان و زنجان/ ترافیک نیمه سنگین در کرج-چالوس، هراز و سواد کوه/ ساعت 11:30

برابر آخرین اطلاعات دریافتی از پلیس راهور ناجا در استان های زنجان(اکثر محورها)، کردستان(محور بیجار-زنجان) بارش برف اعلام شده است.

همچنین بر اساس آخرین گزارش های ترافیکی در حال حاضر ترافیک در محورهای کرج-چالوس (از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5)، هراز(محدوه های قلعه دختر،پلور،لاسم و آب اسک)، سوادکوه(محدوده های زیرآب و شیرگاه)، گیلان(محدوده منجیل-رودبار)، تهران غرب(محور تهران-قم) ،قم(محور قم-سلفچگان)، سمنان(محور سمنان-دامغان (گردنه آهوان)) و باند شمالی آزادراه تهران-کرج (از شهرک خاتم تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک) نیمه سنگین گزارش شده است. 

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

**زنجان و کردستان همچنان برفی/ ساعت 12:30

برابر آخرین اطلاعات دریافتی از پلیس راهور ناجا در استان های زنجان(اکثر محورها)، کردستان(محور بیجار-زنجان) بارش برف همچنان ادامه دارد.

همچنین بر اساس آخرین گزارش های ترافیکی همچنان در محورهای کرج-چالوس (از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5)، هراز(محدوه های قلعه دختر،پلور،لاسم و آب اسک)، سوادکوه(محدوده های زیرآب و شیرگاه)، گیلان(محدوده منجیل-رودبار)، تهران غرب(محور تهران-قم) ،قم(محور قم-سلفچگان)، سمنان(محور سمنان-دامغان (گردنه آهوان)) و باند شمالی آزادراه تهران-کرج (از شهرک خاتم تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. 

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.