به گزارش پارس؛ سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در گفت‌وگو با فارس، محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی ایام آخر هفته را با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای ۲ الی ۵ مهر ماه اعلام کرد:

- تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲ مهر الی ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۴ مهر در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس، قزوین- رشت، تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

- تردد انواع تریلر و کامیونها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۴ مهر الی ۳ بامداد روز شنبه مورخ ۵ مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۴ مهر الی ۳ بامداد روز شنبه مورخ ۵ مهر با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد( دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

-تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

- تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶الی ۲۴روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲،۳ و ۴ مهر ماه از محور هراز ممنوع است.

- تردد کلیه تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶الی ۲۴روز جمعه مورخ ۴ مهر از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

لازم به ذکر است مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

- رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری بعمل می آید.

- رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامیکه فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می شود مجاز به تردد نیستند.