به گزارش پارس علی اکبر خبازها در گفت وگو با (ایسنا) ، با تاکید بر اینکه تمام تلاش سازمان بر این است تا این پرداخت افزایش حقوق در اردیبهشت ماه صورت گیرد، افزود: چنانچه به دلیل مسایل فنی این امکان اردیبهشت ماه فراهم نشود، ازخرداد ماه قطعی خواهد بود.

وی ادامه داد: حداقل حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال جاری یکصد هزار تومان است و افرادی که ۳۰ سال حق بیمه خود را به طور کامل پرداخت کرده باشند اند، دریافتی آنها به ۷۰۰ هزار تومان افزایش می یابد.

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان نیز اظهار کرد: طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی بیمه دی است که متاسفانه به دلیل عدم پرداخت های به موقع شاهد شکایت های فراوان بازنشستگان تحت پوشش از بیمه تکمیلی هستیم.

وی با بیان اینکه پنج ماه از مدت قرارداد سازمان تامین اجتماعی با بیمه دی باقی مانده است، ابراز امیدواری کرد: با مدیریت بیمه دی زمان باقی مانده از قرارداد این شرکت با سلامت به پایان برسد.

خبازها با اشاره به اینکه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مسوولان سازمان را مخاطب خود می دانند و خواستار مطالبات خود ازاین سازمان هستند، خاطرنشان کرد: خواهان اجرا و تسریع در پرداخت ها توسط بیمه دی هستیم.