آقای " روبرت بوسو " اهل " فلوریدا " که یک مهندس دارای مدرک عالی از UCF بود درست چند روز قبل از شروع به کار جدیدش توسط 3 یا 5 نفر دزدیده شد و در شب گذشته در آپارتمانی واقع در " کریک من " به قتل رسید .

بر اساس گزارش پلیس قربانی آقای " بوسو " 28 ساله اخیرا شغل قبلی خود را که در " لاک هیلد مارتین " مشغول به کار بود ترک کرد و قرار بود در  یک شغل جدید مشغول به کار شود که با شلیک گلوله جان خود را از دست داد .

 

1

 

مادر قربانی خانم " سینیتا " در گزارش خود به پلیس گفت : من در ساعت 4:30 صبح روز جنایت بوسیله نامزد پسرم مطلع شدم که او را کشته اند.

او در ادامه افزود : پسرم شب جنایت به منظورصرف شام با نامزد خود بیرون رفتند و در نیمه های شب هنگام برگشت به خانه توسط گروهی دزدیده شد و گفته می شود که پس از آن قربانی را به آپارتمانش واقع در یک مجتمع بزرگ بردند و به این جنایت هولناک که هنوز انگیزه ی آن مشخص نیست دست زدند .

پلیس " اورلاندو " در پایان افزود : یک نفر شاهد این ماجرا بوده است و در حال حاضر برای کمک به پلیس به اداره پلیس به سر می برد و آنها تمام تلاش خود را برای شناسایی قاتلان بی رحم قربانی بی گناه که مردی مذهبی و شایسته بود خواهند کرد .