به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جسد سوخته شده دختر بچه شش ساله در يک منطقه روستايي در شمال کاليفرنيا پس از ده ساعت مفقود شدن کشف و عامل اين جنايت بي‌رحمانه دستگير شد.


بنابر اين گزارش" خوان ريورا" ۲۵ ساله به اتهام قتل دختر بچه اي دستگير شد که جسد سوخته شده اش در منطقه اي روستايي در خارج از "ساکرامنتو" توسط پليس کشف شد.

به گزارش پليس کاليفرنيا، "جيدي آنا لارسن" دختر بچه شش ساله اي بود که توسط نامزد جديد مادرش " خوان ريورا"۲۵ ساله پس از به قتل رسيدن سوزانده شد.

"تنيا کلارک" در مرکز مراقبت از کودک درساختمان "مارتين لوتر کينگ" جونيور روستا، در خيابان ۴۷ در جنوب ساکرامنتو کار ميکرد که دخترش هميشه بعد از ساعت مدرسه براي بازگشت به خانه نزد مادرش مي‌رفت.

تاخير در بازگشت "جيدي آنا لارسن" دختر بچه شش ساله پس از پايان ساعت مدرسه منجر به نگراني مادر وگزارش مفقود شدن وي به پليس شد.

بنا بر گزارش پليس زماني که مادر "جيدي آنا لارسن"از محل کار خود بازگشت و انتظار بيش از حد غيبت طولاني نامزدش" خوان ريورا" موجب نگران شدن بيش از پيش وي شده بود.

به تاخير افتادن مراسم ازدواج آنان به دليل ثمره ازدواج سابق "تنيا کلارک" مادر قرباني بود، که "خوان ريورا" ۲۵ ساله به شدت مخالف با حضور دختر بچه شش ساله بود و حضور وي را مانعي جدي براي آغاز زندگي مشترکشان مي دانست.

در تحقيقات اوليه پليس و بنا بر اظهارات "تنيا کلارک" مامورين " خوان ريورا" ۲۵ ساله به عنوان مضنون اصلي بازداشت شد.

به گفته کلارک بارها و بارها شاهد بد رفتاري خوان با دخترش بوده است و حتي نسبت به مهر مادري که وي به دخترش مي ورزيد حسادت مي‌کرد.

پدربزرگ" جيدي آنا " از دخترش بار ها وبارها خواسته بود تا سرپرستي نوه‌اش را با توجه به شرايط پيش آمده به وي محول کند که اين امر هرگز محقق نشد.

قتل دختر 6 ساله

"ريورا"، ۲۵ ساله نامزد مادر "جيدي آنا" پس از دستگير شدن هر گونه اتهامي را در خصوص اين جنايت انکار و بر بي گناهي خود پا فشاري مي کرد.

به گزارش پزشک قانوني پس از انتقال جسد کوچک نيمه سوخته " جيدي آنا " و انجام آزمايش DNA در آزمايشگاه نوعي ماده خدر از انواع متامفتامين در خون وي کشف شد.

به گزارش پليس ماده کشف شده از همان نوعي بود که پليس موفق به کشف آن در آپارتمان "خوان ريوا "۲۵ ساله شد.

به اعتقاد پليس وي قبل از آنکه جسد جيدي آنا را بسوزاند به وي اين ماده مخدر را به منظور بيهوش کردن خورانده بود.

متامفتامين ها از انواع موادي هستند که در توليد شيشه بکار ميرود.

کاراگاهان "خوان ريورا "را به عنوان مضنون اصلي اين پرونده به اتهام قتل عمد بازداشت کرده اند و تحقيقات پليس براي يافتن جزييات بيشتر در خصوص اين قتل ادامه دارد.