به گزارش پارس به نقل از  تسنیم، ساره داوود اوغلو ــ همسر نخست وزیر ترکیه که به‌همراه هیئتی وارد تهران شده است، با حضور در سلامتکده طوبی، از بخش‌های ماساژدرمانی، داروخانه داروهای گیاهی و سایر قسمت‌های این سلامتکده بازدید کرد.

بنا بر این گزارش، در این بازدید که محمود خدادوست معاون طب سنتی وزارت بهداشت نیز وی را همراهی می‌کرد، همچنین آیتی رئیس سلامتکده طب سنتی، توضیحاتی را در مورد مباحث آموزشی دانشکده طب سنتی ارائه کرد.

به گزارش وزارت بهداشت، محمود خدادوست ــ معاون طب سنتی وزارت بهداشت در حاشیه بازدید همسر نخست وزیر ترکیه از سلامتکده طوبی با اشاره به علاقه‌مندی وی به طب سنتی ایرانی عنوان کرد: قرار بود که از دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید شود که به‌دلیل علاقه‌مندی همسر نخست وزیر ترکیه به آشنایی با ارائه خدمات سلامت و درمان طب سنتی، بازدید از سلامتکده طوبی را که این سلامتکده با همکاری دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی شده است در نظر گرفتیم.

معاون طب سنتی وزارت بهداشت افزود: امیدواریم این بازدید مقدمه‌ای برای ارتباط دو کشور در حوزه طب سنتی شود. در این دیدار یک بسته شامل دمنوش‌های گیاهی کشور به همسر نخست وزیر ترکیه و هیئت همراهشان اهدا شد.