به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مصطفی خاکزاد معاون امور مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امروز در مراسم جشن نیکوکاری، اظهار داشت: امسال جشن نیکوکاری از تاریخ 12 تا 14 اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: طی هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش در سطح مدارس کشور 80 هزار پایگاه برای جمع آوری کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان ایجاد شده است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: امسال کمیته امداد پایگاه‌های جشن نیکوکاری را کاهش داده است و 15 هزار پایگاه برای جمع آوری کمک‌ها در سطح کشور وجود دارد.

خاکزاد بیان کرد: امسال شیوه جدیدی را طراحی کردیم از جمله آنکه مراکز نیکوکاری فعال‌تر از گذشته در این رابطه حضور دارند؛ از سوی دیگر با طراحی روش‌های آسان پرداخت کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنیم به گونه‌ای که افراد علاقه‌مند می‌توانند از طریق تلفن همراه و شماره گیری #8877* وجوه نقدی خود را در سراسر کشور به هر استان و شهرستانی که علاقه‌مند هستند واریز کنند.

وی تصریح کرد: با طراحی این روش وجوه نقدی آسانتر و با سرعت بیشتری جمع آوری می‌شوند. همچنین سال گذشته مبلغ وجوه نقدی و کمک‌های غیرنقدی جمع آوری 82 میلیارد تومان بود که 23 میلیارد توسط آموزش و پرورش جمع آوری شد.

معاون امور مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بیان کرد: به محض اینکه کمک‌ها جمع آوری شد کار توزیع آنها آغاز می‌شود و قبل از آغاز سال نو در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.