به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علوی در نشست خبری امروز سه‌شنبه در تشریح اقدامات شرکت شهروند برای ایام نوروز و برگزاری جشنواره لبخند نوروزی گفت: شرکت شهروند همه ساله در این ایام فروش فوق‌العاده داشته است. امسال نیز در راستای اجرای این سنت، جشنواره نوروزی را با عنوان "لبخند نوروزی" برگزار خواهد کرد.

وی افزود: فروش فوق‌العاده شرکت شهروند امسال از 5 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین سال 95 ادامه خواهد داشت. در راستای برگزاری این جشنواره، جوایز ویژه‌ای از جمله 7 دستگاه خودروی پژوپارس تعدادی کارت 10، 5، 3 و 2 میلیون تومانی و لوازم خانگی برای شهروندانی که از این فروشگاه خرید می‌کنند در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند با تاکید بر اعمال تخفیف بر روی تمام بارکدهای کالاهای فروشگاه شهروند گفت: امسال با همکاری و تعامل مناسب تامین‌کنندگان کالا برای اولین بار بر روی تمام کالاهای این فروشگاه تخفیف اعمال خواهد شد. 300 تامین کننده طرف قرارداد شرکت شهروند تلاش کردند که در یک برنامه جامع این تخفیفات بر روی همه کالاها اعمال شود.

علوی ادامه داد: هر ساله تخفیفات فروشگاه شهروند تا سقف 30 درصد بوده اما امسال برای کسب رضایت شهروندان این تخفیفات تا سقف 35 درصد اعمال خواهد شد. همچنین تبلیغات برگزاری این جشنواره و تمهیدات فروشگاه شهروند برای ایام پایانی سال به صورت تبلیغات محیطی، اس‌ام‌اس و از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: تزئینات فروشگاه‌های شهروند در سطح تهران برای ایام نوروز آغاز شده و پس از اتمام ایام فاطمیه در شعبات این فروشگاه سفره هفت‌سین چیده خواهد شد.

افزایش زمان کاری فروشگاه‌های شهروند و 24 ساعته شدن برخی شعبات

مدیرعامل شرکت شهروند از افزایش دو ساعته تا ساعت 24 همه شعبات فروشگاه شهروند خبر داد و افزود: علاوه بر فروشگاه‌های بیهقی و بوستان که از ابتدای امسال به صورت شبانه‌روزی فعالیت خود را انجام داده‌اند، فروشگاه‌های بهرود، حکیمیه، بهاران، بیهقی، بوستان و 17 شهریور که ظرف چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد، به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.

علوی تاکید کرد: فروشگاه‌های بهرود، حکیمیه، المپیک، بهاران، بیهقی، بوستان و 17 شهریور در ایام نوروز به جز اول فروردین‌ماه، در سایر روزهای تعطیل باز خواهند بود.

وی با اشاره به برگزاری قرعه‌کشی‌های فصلی شرکت شهروند به صورت مستمر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از ابتدای سال جاری انجام شده بود، فروش مجازی شرکت شهروند به بیش از 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته به طوری که میزان ریالی فروش مجازی به بیش از 20 میلیون تومان رسیده است اما بر این باور هستیم که ظرفیت فروش مجازی بسیار بیش از این ارقام است و باید تنگاتنگ فروش حقیقی، فروش مجازی انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهروند درخصوص راه‌اندازی شعبات جدید این فروشگاه و وعده افتتاح 14 فروشگاه سال 94 گفت: برابر تکلیفی که شورای اسلامی شهر تهران برعهده شرکت شهروند گذاشته بود، باید 14 فروشگاه جدید افتتاح می‌شد اما تاکنون 8 فروشگاه افتتاح شده چراکه استاندارد بودن فروشگاه‌ها برای ما از اولویت بالایی برخوردار است و امیدواریم در سال آینده فروشگاه‌های جدید با استانداردهای لازم با تعداد بیشتری افتتاح شود تا وعده 14 فروشگاه سال 94 نیز محقق شود.

علوی درخصوص تامین مواد پروتئینی در ایام پایانی سال در شعبات فروشگاه شهروند گفت: برابر مذاکراتی که با تامین کنندگان مواد پروتئینی داشته‌ایم، موظف شدند تا آخرین لحظه روزهای پایانی سال، مواد پروتئینی اعم از گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم‌مرغ را برای فروشگاه‌های شهروند تامین کنند.

وی درخصوص ادامه طرح تخفیفات ویژه در شعبات فروشگاه شهروند پایین‌تر از میدان انقلاب گفت: این طرح ادامه پیدا خواهد کرد و همچنان فروشگاه‌های شهروند پایین‌تر از محور میدان انقلاب با تخفیفات ویژه کالاها را در اختیار مردم و شهروندان قرار خواهند داد. در مدت اجرای این طرح میزان خرید خانوارها در این مناطق افزایش چشمگیری داشته است.