به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز‌های پایانی بهمن امسال دختر جوانی با حضور در پلیس فتای شهرستان نیشابور از یک مزاحم تلگرامی شکایت کرد.

وی در اظهاراتش گفت: نمی‌دانم چه کسی تلگرام مرا هک کرده و توانسته با دسترسی به عکس‌های خصوصی‌ام آن را منتشر کند. همچنین از طرف من برای دوستانم و استادم فیلم‌های غیراخلاقی فرستاده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مزاحم تلگرامی آغاز شد تا این که ردپای مرد جوانی در این زمینه به دست آمد و او دو روز پیش در خانه‌ای در یکی از محله‌های شهرستان نیشابور دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس فتا در بازجویی به مزاحمت تلگرامی برای شاکی اعتراف کرد.

مزاحم تلگرامی در باره انگیزه‌اش گفت: گوشی‌ام را در سایت اینترنتی دیوار برای فروش گذاشته بودم که دختر جوانی تماس گرفت و پس از توافق آن را به مبلغ 700 هزار تومان به او فروختم. پس از یک هفته خریدار تماس گرفت و مدعی شد پشیمان شده و گوشی را بازگرداند و پولش را گرفت.

وی اضافه کرد: زمانی که گوشی را بررسی کردم، متوجه شدم خریدار، تلگرام را در گوشی نصب اما فراموش کرده آن را حذف کند. وارد تلگرام او شده و پس از به دست آوردن عکس‌های خصوصی‌اش، به جای او به دوستانش پیغام‌های غیراخلاقی دادم. با این کار قصد داشتم شاکی را مجبور به دوستی با خود کنم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در این باره گفت: با اعتراف مزاحم تلگرامی، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.