به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "شاکری" رئیس پلیس فتای انتظامی کردستان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک نفر خانم مبنی بر انتشار تصاویر و فایل هایش در کانال تلگرام مراتب بدون فوت وقت در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ شاکری افزود: با بررسی های صورت گرفته در کانل تلگرام و اخذ توضیحات کامل از شاکیه مشخص شد فردی در کانال تلگرام با وعده دروغ ازدواج به تصاویر شخصی شاکیه دسترسی پیدا کرده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: فرد مذکور بعد از دسترسی به عکس ها انها را در قبال مبلغی پول در اختیار یکی از آشنایان خود قرار داده و به این طریق عکس ها و فابل های شخصی شاکیه در فضای مجازی انتشار یافته است.

 شاکری ادامه داد: بعد از اخذ دستور قضایی و احراز هویت متهم که شوهر خواهر شاکیه بود دستگیر و به همراه سیستم کامیوتری توقیف شده به مقر انتظامی دلالت داده شد.

 رئیس پلیس فتای انتظامی کردستان در خاتمه تصریح کرد: متهم بعد از اینکه با ادله و مستندات جرم روبه رو شد به بزه انتسابی خود اعتراف و اظهار داشت به خاطر  اختلاف خانوادگی  و کینه قلبی دست به این کار زده است که پرونده در این خصوص تشکیل و متهم به مقامات قضایی تحویل داده شد.