به گزارش پارس به نقل از ایسنا، دکتر علی اکبر پورفتح‌اله در پیامی به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر آورده است:« آنچه مردم ما امروز به دست آورده‌اند، ثمره انقلاب اسلامی و فرهنگی است که انقلاب به آنان بخشید و روحی که آنان به انقلاب بخشیدند. در سایه رهبری داهیانه امام خمینی(ره)، در چنین روزهایی نهضتی به ثمر رسید که ریشه استقلال طلبی متکی به ذات اقدس الهی را در دل تک تک مردم این سرزمین کاشت و اگر امروز فرزندانمان در امنیت به سر می‌برند و مردمی هستیم که به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم، ثمره این انقلاب است.

فرهنگ زیبا و ایثارگرانه‌ای که در روزهای انقلاب با مشت‌های گره کرده، اعلامیه‌ها و دیوارنوشته‌ها، آزادی را می‌نگاشت، خیلی زود درِ دل‌های مردم را به روی هم گشود و اتحاد و یکپارچگی را به ارمغان آورد؛ چنانکه در تعقیب و گریزهای خیابانی در همه خانه‌ها را به روی انقلابیان گشوده بود.

اگر امروز به سلامت خون، افزایش کمیت و کیفیت زندگی بیماران تالاسمی که به مرز 50 سالگی رسیده‌اند و اهدای خون صد درصد داوطلبانه افتخار می‌کنیم، ثمره همین قلب‌های گشوده است. قلب‌هایی که به زیور انسانیت و روح اسلامی و انقلابی آراسته‌اند و انسان‌هایی که حس می‌کنند خونی که در تن‌شان است هدیه‌ای الهی است که در رگ‌های یک ملت می‌جوشد، نه یک تن.

انقلاب، ملت ما را یک تن واحده کرد. امتی که جان و دل و قلب‌شان در گرو خداوند است وهرگاه نیاز باشد این امت واحده چه در قالب مشتی محکم در مقابله با دشمنان، چه به شکل سدی عظیم در برابر هجمه‌ها و چه به شکل قطره‌ای خون در رگ‌های نیازمندان و بیماران ظهور می‌کند. امروز ما هرچه داریم از همین انقلاب است و سازمان انتقال خون نیز بر خود فرض می‌داند که این روزهای بزرگ و با شکوه را به امتی که وارثان این حرکت سرنوشت ساز هستند تبریک بگوید.»