به گزارش پارس،به نقل از مهردر این سانحه رانندگی که شامگاه شنبه و در محور مشهد-سرخش به وقوع پیوست دو خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این سانحه ۷ نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز مجروح شدند.

سرپرست ایستگاه شماره ۱۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه و روند امداد رسانی به مصدومان این حادثه بیان کرد: بنا بر اظهارات شاهدان ماجرا خودروی سواری ۴۰۵ در هنگام حرکت در مسیر سرخس به مشهد به علت نامعلومی به مسیر مخالف جاده منحرف و واژگون می گردد که در همین حال یک سواری ۴۰۵ که در مسیر مشهد به سمت سرخس در حرکت بود با خودرو واژگون شده برخورد می کند.

علی اکبر حکم ابادی بیان کرد: این حادثه در حالی اتفاق افتاد که سواری واژگون شده ۴ سرنشین و خودرو دیگر نیز ۵ سرنشین داشت که متاسفانه از میان چهار سرنشین خودرو واژگون شده  زوج میانسال در دم جان باختند و دو فرزند نوجوانشان مجروح و سرنشینان خودرو دیگر که چهار تن آنها مسافر بودند، نیر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در همین راستا اتش نشانان و گروه پیشگیری از حریق و نجاتگران  ایستگاه شماره ۱۵ آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه با انجام اقدامات ایمنی لازم از حریق احتمالی به دلیل نشت سوخت جلوگیری  و همزمان بوسیله تجهیزات هیدرولیک نسیت به خارج سازی حادثه دیدگان از کابین بهم پیچیده هر دو خودرو نیز اقدام کردند.

 سرپرست ایستگاه شماره ۱۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، ضمن بیان اینکه علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است ادامه داد: نجاتگران آتش نشانی با تحویل حادثه دیدگان به عوامل انتظامی، اورژانس و ایمن سازی محل حادثه به عملیات خود خاتمه دادند.