به گزارش پارس به نقل از ایسنا، محسن صالحی دراین باره گفت: در ساعت 7:20 صبح امروز زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.3 ریشتر راور در استان کرمان را لرزاند. حدود یک ساعت و نیم بعد در ساعت 9 صبح زمین لرزه دیگر که 4.4 ریشتر بزرگی داشت دوباره همین منطقه را لرزاند و هشت دقیقه بعد در ساعت 9:08 نیز زمین لرزه‌ای به بزرگی 3.2 ریشتر برای سومین بار این منطقه را تحت تاثیر قرار داد.

صالحی با بیان اینکه در ساعت 10:05 نیز زمین لرزه‌ای به بزرگی 3.3 ریشتر مجددا راور را لرزاند خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از نخستین زمین لرزه تیم‌های ارزیابی از سوی فرمانداری، بخشداری و هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و مدیریت بحران نیز دستور آماده باش به کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی را صادر کرد.

وی دامه داد: گزارش‌ها حاکی از این است که زمین لرزه در راور کرمان و مناطق اطراف آن همچون هجدک،‌ ریحان شهر و ... خسارتی نداشته و تنها باعث بروز وحشت ساکنان شده است. به ویژه اینکه هر چهار زمین لرزه نیز در عمق حدود 10 کیلومتری زمین رخ داده بودند.

مدیرکل بحران استان کرمان با اشاره به وقوع چهار پس لرزه از ساکنان این مناطق خواست اصول ایمنی را رعایت کرده و از قرار گرفتن در زیر اشیایی که احتمال سقوطشان وجود دارد پرهیز کنند.