به گزارش پارس به نقل از مهر، علی اصغر طالبی در تشریح این خبر گفت: در پی وصول پرونده ای از دادسرای ساوه به کارشناسان پلیس فتا مبنی بر فعالیت ربات مستهجن با نام معلوم در فضای مجازی و شبکه اجتماعی تلگرام، مشخص شد که فردی در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی و مستهجن می کند.

وی افزود: کارشناسان فنی پلیس فتا بلافاصله در این خصوص پرونده ای تشکیل و موفق به شناسایی و دستگیری متهم در ساوه شدند.

فرماندهی انتظامی ساوه عنوان کرد: متهم در ابتدا منکر اتهامات خود شد اما به هنگام مواجه با مدارک پلیس فتا به اقدامات مجرمانه خود اعتراف کرد.

طالبی بیان داشت: متهم دلیل خود را از این اقدام کسب درآمد اعلام کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

اعتراف سارقان به ۲۶ فقره سرقت در مرکزی

 ۱۵ سارق روز گذشته در عملیات پلیس استان دستگیر و ۲۶ فقره سرقت در اعترافات آنان کشف شد.

سیامک قاسمی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ پیگیری طرح های عملیاتی پلیس استان در برخورد با سارقان با قوت ادامه دارد و کاهش شش درصد سرقت در نه ماهه امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بازخوردی از این موضوع است.

وی اضافه کرد: در ادامه طرح های عملیاتی پلیس در روز گذشته در عملیات هایی جداگانه ماموران انتظامی موفق شدند ۱۵ نفر سارق را در شهرهای مختلف استان دستگیر کنند.

قاسمی ادامه داد: در بازجویی های مقدماتی از سارقان ۲۶ فقره انواع سرقت کشف شد و کشف ۱۴ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و مغازه، کشف سه دستگاه خودروی سرقتی،‌ شش فقره محتویات خودرو و ... از جمله کشفیات پلیس در عملیات روز گذشته بود.

وی خاطر نشان کرد:‌ امنیت اجتماعی پایدار تنها با مشارکت اجتماعی آحاد جامعه محقق می شود و پلیس استان در دستاوردهای خود همواره قدردان شهروندان مسئول پذیر بوده است.

انهدام باند تهیه و توزیع کالای قاچاق در عملیات پلیس مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری پنج قاچاقچی کالا و توقیف چهار کامیون با محموله های قاچاق به ارزش نزدیک به ۱۴ میلیارد ریال در عملیات روز گذشته پلیس این استان خبر داد.

کیومرث عزیزی در این باره گفت: ماموران پلیس آگاهی استان مدتی پیش در تحقیقات دریافتند که باندی از فعالان تهیه و توزیع کالاهای قاچاق در کشور با دپو کردن مقادیر زیادی کالا در یکی از بنادر جنوبی کشور قصد دارند با چندین دستگاه خودرو نسبت به حمل و جابجایی محموله های قاچاق به مرکز کشور اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با توجه به برآوردهای انجام شده، چندین اکیپ عملیاتی پلیس، محورهای مواصلاتی استان را به صورت نامحسوس تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه روز گذشته چهار خودروی کامیون ویژه حمل کالا متعلق به این قاچاقچیان مورد شناسایی قرار گرفت و ضمن توقیف خودروها، پنج قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد:‌ در بازرسی از این خودرو ها سه هزار و ۹۸۰ دستگاه باطری خودروی سبک، یک هزار و ۷۵۰ تخته پتو، تعداد زیادی کفش کتانی و مقادیر زیادی البسه ورزشی به ارزش تقریبی ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف شد و اعضای این باند قاچاق کالا که با ارائه اسناد و مدارکی جعلی متعدد قصد داشتند محموله های قاچاق خود را به مقصد برسانند، به دستگاه قضایی معرفی شدند.