به گزارش پارس به نقل از مشرقآقای " جان مارتین گارسیا " 35 ساله به اتهام قتل قربانی آقای " هوگو سولانو " 36 ساله " هاستون " محکوم و مجازات شد.

 
براساس گزراش پلیس جنایت کار در زمان جنایت به منظور دزدیدن پول به قربانی خود حمله کرد و به خاطر گرفتن 8 دلار از او با شلیک گلوله او را به قتل رساند .
 
پلیس در ادامه افزود " گارسیا" که در زمان جنایت 18 سال داشت و دارای همسر و فرزند بود پس از آنکه قربانی از دادن تنها 8 دلار که به همراه داشت به" گارسیا " ممانعت کرد.او با شلیک 4 گلوله به سر قربانی باعث مرگ او شد هنچنین در چند روز قبل و بعد از مرگ " سولانو " جنایت کار مبادرت به 2 فقره قتل و 8 مورد دزدی کرد که این جرایم باعث سنگین شدن مجازات او شد .
 
همچنین پسر عموی جنایت کار به نام " الیز مندوزا " که در این جنایت با او همدست بود  بازداشت شد و در دادگاه به 55 سال حبس محکوم شد .
 
پلیس در ادامه افزود قربانی که یک مهاجر از " مکزیک " به " تگزاس " بود دارای یک همسر و یک دختر بود و چند هفته ای بود که در " هاستون"  ساکن شده بود که توسط این جنایت کار و همدستان بزهکارش مورد حمله وحشیانه قرار گرفت.
 
پلیس پس از بازداشت " گارسیا " در رابطه با گشت و بررسی خودروها و پیدا شدن اسلحه غیر مجاز در خودرواش توسط پلیس بازداشت شد و با بررسی DNA موجود بر روی اسلحه و اثر بجا مانده بر روی جسد قربانی که با یکدیگر مطابقت داشت " گارسیا " به عنوان قاتل به حبس فرستاده شد .
 
جنایت کار در آخرین جلسه دادگاه ادعا کرد؛ قصد کشتن او را نداشته است و با یک تصمیم آنی و از سر احساسات به او شلیک کرده است.
 
همسر قربانی خانم " آنا " و دخترش نیز در دادگاه حضور داشتند و در خواست بخشش و رضایت جنایت کار را نپذیرفتند و خواستار اجرای عدالت بودند .
 
" گارسیا " در زندان " تگزاس " بوسیله دادن سم در غذایش به مجازات مرگ رسید .