به گزارش پارس به نقل از تسنیم؛ ساعت 12 امروز اهالی ساختمانی در تهرانپارس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتند و اعلام کردند یکی از همسایه‌های آنها که پیرزنی تنها است، زنگ منزل خود را جواب نمی‌دهد اما کفش‌هایش داخل جاکفشی است و کسی نیز خروج وی را از منزلش مشاهده نکرده است.

با اعلام این گزارش، تیمی از مأموران کلانتری 126 تهرانپارس برای بررسی موضوع به محل اعلام خبر اعزام شدند که طی بررسی اولیه و مشکوک شدن به مرگ پیرزن با کسب اجازه از مقام قضایی وارد منزل این پیرزن شدند، با ورود مأموران به داخل خانه این پیرزن مشاهده شد که وی نقش بر زمین، جان خود را از دست داده است.

با توجه به مشکوک بودن مرگ این پیرزن مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و پس از حضور قاضی ایلخانی؛ بازپرس هشتم دادسرای جنایی تهران و اکیپ صحنه جرم مشخص شد که پیرزن 72 ساله بر اثر فشار به عناصر حیاتی گردنش خفه شده و جان خود را از دست داده است، همچنین در صحنه وقوع جرم چاقویی زیر گلوی این پیرزن کشف شد، اما اثراتی از جراحت به وسیله‌ چاقو روی گردن وی مشاهده نشد.

طی تحقیقاتی که از همسایه‌های مقتول به عمل آمد، مشخص شد که این پیرزن به تنهایی در منزلش سکونت داشته است و فرزندان وی خارج از کشور زندگی می‌کنند.

قاضی ایلخانی؛ بازپرس هشتم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد این پیرزن به پزشکی قانونی و شناسایی متهم و یا متهمان قتل این پیرزن را صادر کرد.