به گزارش پارس به نقل از فارس جشنواره‌های تکریم از خیرین مدرسه‌ساز در 300 مدرسه خیّرساز تهران از 22 آذر آغاز شد و تا 28 آذر ادامه دارد.

یکی از این مراسم‌ها در منطقه 10 تهران و در مدرسه احداثی محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین کشور برگزار شد.

در این مراسم نعمت بنی‌آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، داریوش ورناصری مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران، شریعتی مسئول نمایندگی خیرین در منطقه، رضایی رئیس آموزش و پرورش منطقه 10 تهران و دانش‌آموزان و اولیا برگزار شد.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در جمع دانش‌آموزان گفت: 18 سال پیش در جوار ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع)، هسته مرکزی این کار خیر را با اندکی از خیرین بنیان نهادیم و اکنون با شور، عشق و نشاط مردم شاهد وجود 600 هزار خیّر مدرسه‌ساز هستیم که این نعمت بزرگی برای ایران سربلند است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های خیرین در مدارس کار ابتکاری و خلاقانه است، افزود: با توجه به اینکه رابطه خیرین مدرسه‌ساز با مدارس‌شان کمرنگ شده بود، مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران تصمیم گرفت 300 جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز توسط مدارس برگزار شود که یقیناً این ابراز عشق و محبت باعث ایجاد انگیزه مضاعف در خیّر و رابطه بیشتر وی با مدرسه خواهد شد.

در این مراسم از رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز تقدیر صورت گرفت و اجرای سرود و دکلمه دانش‌آموزی و گرفتن جشن تولد برای محمدرضا حافظی از دیگر برنامه‌ها بود.