به گزارش پارس،به نقل از مشرقعبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور در آخرین پست اینستاگرام خود نوشت:

عکس/ تشکر اینستاگرامی وزیرکشور از خادمان اربعین حسینی
 

بسم الله الرحمن الرحیم
کاروان غمت ای عشق چهل روز که هیچ
تا چهل قرن اگر گریه کند باز کم است

 

اربعین حسینی یادآور شکوه، عظمت ، سربلندی و آزادگی خاندان پاک اهل بیت عصمت و طهارت و حماسه خون بار سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و عروج و افلاکی شدن این بندگان شایسته و وارسته الهی است که با فداکاری در راه حق و عدالت از جان شریف خود گذشتند و نهضت حسینی را برای همیشه تاریخ، ماندگار و جاودان کردند.

بشر امروز باید به خود ببالد که صاحب چنین گنجینه های گرانقدری است که بعد از گذشت بیش از چهارده قرن از این واقعه تاریخی ، جوشش و حرارت این عشق همچنان در دل انسان های عاشق شعله ور است که به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) " حرارتی از کشته شدن حسین علیه السلام در قلب های مؤمنان است که هرگز سرد نخواهد شد".

مردم بزرگوار و امت خداجوی ایران اسلامی با برپایی خیمه عزا و سوگواری بر شهادت حسین بن علی (ع) و 72 تن از خاندان و یاران او در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی صحنه شکوهمندی خلق و برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ پرافتخار اسلام و ایران نگاشتند. 

اثری که هر برگش با جوهرعشق، ایمان و اعتقاد راسخ به ولایت و امامت نگاشته شد و هر سطرآن تجلی همدلی و باور تمام انسان های آزاده از هر رنگ، نژاد، قوم و قبیله است. به راستی که بیان عارفانه و عالمانه مقام معظم رهبری"مدظله العالی" که فرمودند: " حرکت عظیم مردم ایران و سایر کشورها ی جهان برای حضور در راهپیمایی اربعین جلوه ای از ویژگی های برجسته مکتب اهل بیت است، که در آن هم ایمان و اعتقاد قلبی و باورهای راستین موج می زند و هم عشق و محبت" وصف این شوق و دلدادگی است.

اینجانب بعنوان یکی از خادمان حرم حسینی بر خود لازم و فرض می دانم نسبت به زائران گرانقدر و یکایک مردم عزیز کشورم و همه پیروان آن امام همام که با زیبایی هر چه تمام تر در این راه گام نهاده و اوج عشق و دلدادگی را به نمایش گذاشتند سر تعظیم و تکریم فرود آورده و از اوامر، ارشادات و رهنمود های داهیانه مقام معظم رهبری"مد ظله العالی" ، حمایت های مشفقانه و تاییدات رئیس جمهور محترم و اعضای دولت کمال امتنان را دارم. 

همچنین از همه عزیزان دست اندرکار و دستگاه های مسئول که در برگزاری مراسم اربعین حسینی امسال و تدارک آن همکاری، مشارکت و مساعی ارزشمند داشته اند به ویژه دولت عراق و وزرای محترم خارجه و کشور عراق تقدیر و سپاسگزاری نمایم. در پرتو رشحات آن امام همام، طلب سلامت و عافیت برای مردم عزیز تحت توجهات حضرت حق مسئلت دارم.
عبدالرضارحمانی فضلی
وزیر کشور