به گزارش پارس این بازیگر تلویزیون در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، در زمینه همکاری اش با داریوش فرهنگ و حضورش در یک سریال مناسبتی، گفت: با توجه به اینکه تجربه کار با داریوش فرهنگ را در تئاتر « گالیله» داشتم و اعضای گروه هم از دوستان قدیمی تئاتر بودند، همه چیز دست به دست هم داد که با آرامش و بدون هیچ استحکاکی در این سریال ایفاگر نقش حامد باشم.

همه خانواده من
او با بیان اینکه حال و هوای قصه « همه ی خانواده من» حال و هوای جمعی است، گفت: رنگ آمیزی شخصیت ها در کنار هم قشنگ است چون با تعداد بازیگران بالایی روبرو هستیم و از طرفی، وجوه مختلف شخصیت ها در این سریال کار را قشنگ کرده است. من نیز به رنگ آمیزی کلی اثر فکر کردم که می تواند در کنار این معماری کاشان کار خوبی از آب دربیاید و در ذهن مخاطبان بماند.

خداشناس در ادامه درباره نقش خود و همچنین محور داستان « همه ی خانواده من» گفت: این سریال، داستان دو خانواده گلابچیان و فرشچیان است که من در آن نقش حامد، نوه خانواده گلابچیان را بازی می کنم. بزرگ خانواده گلابچیان از دنیا رفته است و تنها باقی مانده این خانواده همین آقا حامد است که دکتر شده است و به شهر برمی گردد. در ادامه مجموعه اتفاقاتی که بین این دو خانواده می افتد و کشمکش هایی که ایجاد می شود، این سریال را همراهی می کند.

این بازیگر تلویزیون در ادامه همچنین از حضورش در سریال « دولت مخفی» خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت این سریال بنا به دلایلی متوقف شده است و امیدواریم زودتر کمر راست کند.

او گفت: پیش از این در لوکیشن عباس آباد شمال بودیم و قرار است به جنوب هم برویم.

« همه خانواده من» محصول سیمافیلم به کارگردانی داریوش فرهنگ و تهیه کنندگی احمد زالی است که از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود و هم اکنون تصویربرداری آن در لوکیشن شهر کاشان ادامه دارد.

داستان سریال تلویزیونی « همه خانواده من» با درونمایه طنز درباره دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار گلاب و دیگری در کار فرش است، اما پیدا شدن تعهدنامه ای که ۴۰ سال پیش توسط بزرگ این دوخانواده تنظیم شده است، ماجراهایی را برای اعضای این خانواده ها به وجود می آورد.