به گزارش پارس به نقل از مهر، فیلم سینمایی" رسوایی" از ۲۳ اسفند ماه در تهران و شهرستان ها روی پرده رفته است و توانسته تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان فروش کند.

همچنین انیمیشن بلند سینمایی" تهران ۱۵۰۰" ساخته بهرام عظیمی نیز در سینماهای تهران و شهرستانها تا کنون ۲۱۰ میلیون تومان فروش داشته است. پخش این دو فیلم بر عهده فیلمیران است.

در خلاصه داستان" رسوایی" آمده است: افسانه دختر بدنام محل که مورد توجه همسایه ای است به علت بدهی های خود و پدرش تحت فشار و در آستانه فروپاشی کامل اخلاقی است. او پس از ربودن سفته های پدرش به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل برخورد می کند. حاج یوسف در مسیر کمک به افسانه دچار مشکلاتی می شود.

" رسوایی" فیلمی است که با استفاده از تم طنز سعی دارد معضلات اجتماعی را بیان کند. این فیلم گرچه در جشنواره فجر امسال چندان ندرخشید ولی به اعتقاد منتقدان از لحاظ تکنیکی و ساختار کارگردانی از سه گانه" اخراجی ها" یک گام رو به جلو است.

داستان" تهران ۱۵۰۰" درباره پیرمردی است به نام اکبر با بازی مهران مدیری که ۱۶۰ سال سن دارد و در آستانه مرگ از نوه اش با بازی هدیه تهرانی که در کره ماه درس می خواند می خواهد به زمین برگردد و اول ازدواج کند و بعد مدرکی را پیدا کند مبنی بر اینکه او در دهه ۱۳۶۰ در نمایش های سیاه بازی حضور داشته است.

همچنین طبق آخرین آمار رسمی فروش فیلم" حوض نقاشی" ساخته مازیار میری تا ۳۰ اسفندماه در سینماهای پایتخت معادل ۱۱۰ میلیون تومان بوده است.