به گزارش پارس به نقل از مهر به نقل از آسوشیتدپرس، دنیل اسپینوزا برای کارگردانی فیلمی از دوران شوروی که ریدلی اسکات و مایکل شیفر تهیه کنندگی آن را برعهده دارند، انتخاب شد.

گری اولدمن هم در حال امضای قرارداد برای ملحق شدن به تام هاردی در فیلم" کودک ۴۴" است. این فیلم تریلری است درباره دهه ۱۹۵۰ شوروی که توسط ریدلی اسکات و مایکل شیفر تهیه می شود. لاینزگیت مسئولیت پخش فیلم را بر عهده دارد.

در این فیلم تام هاردی نقش یکی از پلیس های نظامی شوروی را بازی می کند که مسئولیت تحقیق در مورد قتل چند کودک را بر عهده دارد و در نهایت خودش در مرکز شک و تردید دولت قرار می گیرد.

در این فیلم اولدمن نقش پرقدرت رییس پلیسی را بازی می کند که این شک و تردیدها را ایجاد کرده است.

نومی راپا نقش همسر دمدمی مزاج هاردی را بازی می کند و جوئل کینامن هم در نقش همکار قاتل و بلندپرواز او ظاهر می شود. ریچارد پرایس فیلمنامه این فیلم را بر اساس رمان تام راب اسمیت به تحریر درآورده است.

الیشیا هولمز و داگلاس اوربانسکی هم دیگر تهیه کنندگان اجرایی این فیلم هستند. کار تهیه فیلم روز ۱۰ ژوئن شروع می شود.

اولدمن هنوز هم مورد نظر فیلمسازان بسیاری است. بستن قرارداد" فرزند ۴۴" فقط چند هفته بعد از قرارداد نقش بزرگش در فیلم" طلوع سیاره میمون ها" و در شرف تمام شدن فیلمبرداری بازسازی ام. جی. ام از فیلم" روبوکاپ" به وقوع پیوست.

" کودک ۴۴" را می توان نخستین رمان بلند تام راب اسمیت دانست که فضای سیاسی، اجتماعی روسیه در عصر استالین را به تصویر می کشد. داستان بر اساس پرونده ای واقعی شکل گرفته که بر اساس آن ۴۴ کودک به طور مرموزی به قتل می رسند. این داستان بر اساس پرونده آندری چیکاتیلو نوشته شده که در دهه هفتاد و هشتاد در روسیه کمونیستی مسئول قتل پنجاه و دو کودک شناخته شد.