به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین محمودی امشب در همایش تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در بیمارستان سوم شعبان این شهرستان اظهار کرد: ایثارگر، کلمه‌ای جامع و کامل به حساب می‌آید که آزادگان و جانبازان نیز در این کلمه جای گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: امور ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی با یک‌هزار نفر از ایثارگران در ارتباط است و در مسائلی همچون اداری و درمانی کار این بزرگان انقلاب را تسهیل می‌بخشد.

معاون امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی با اشاره به ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان گفت:‌ در این زمینه، برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته تا آنها به صورت آنلاین و مستقیم با ما در ارتباط باشند تا در کمترین زمان مشکلاتشان برطرف شود.

محمودی درباره جذب فرزندان ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز افزود: در قوانین جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های اداری و اجرایی، 25 درصد از جذب‌ها مربوط به فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران است و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این زمینه، مستثنا نیست.

وی با بیان اینکه مجوزهای جذب فرزندان خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از طریق وزارت بهداشت و درمان ابلاغ می‌شود، بیان کرد: در چند سال اخیر، حداقلی قانون جذب یعنی 25 درصد برای فرزندان خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان رعایت شده است.

معاون امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی اضافه کرد: در این زمینه، حدود 200 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در اولویت استخدام قرار دارند که در سال آینده کار جذب آنها انجام خواهد شد.