به گزارش پارس،به نقل از باشگاه خبرنگارانرئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور با اشاره به تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری مراسم اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: اتوبان چمران ممنوعیت تردد دارد و مدارس این محدوده تعطیل است.

 
سرهنگ مراد مرادی درباره جزئیات محدودیت های ترافیکی در محدوده محل برگزاری مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: کلیه پرسنل راهنمایی و رانندگی فرماندهی تهران بزرگ از بامداد امروز تا پایان مراسم در حال آماده باش کامل هستند.
 
وی گفت: استقرار پرسنل راهنمایی و رانندگی اعم از عملیاتی و فرماندهی در ساعت ۱۰ صبح فردا دوم آذرماه ۹۴ در محل های استقراری برای اجرای طرح انتظامی و ترافیکی پیش بینی شده است.
 
مرادی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت های ترددی از ساعت ۲ بعد از ظهر فردا به صورت کامل اجرا می شود، افزود: پلیس راهور برای تسهیل در امر تردد مهمانان ویژه مجمع کشورهای صادر کننده گاز تمهیدات ویژه ای را اعمال خواهد کرد. اجرای محدودیت در بزرگراه چمران، بزرگراه صدر، نیایش و مدرس اعمال خواهد شد. از این رو کلیه ورودی ها و خروجی های بزرگ راهی منتهی به بزرگراه چمران، حدفاصل پل پارک وی تا نیایش ممنوعیت تردد خواهند داشت.
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور افزود: بار ترافیکی این معابر با توجه به حضور عوامل پلیس راهور در محل های ورودی و خروجی به دیگر خیابان ها منتهی خواهد شد. همچنین بزرگراه چمران جنوب به شمال از نیایش و مسیر شمال به جنوب از پل پارک وی و یادگار نیز شاهد اجرای ممنوعیت تردد خواهد بود.
 
مرادی با اشاره به اینکه تردد و عبور و مرور در محورهای اعمال شده به صورت کامل اجرا می شود افزود: در بزرگراه مدرس و در مبادی ورودی بزرگراه صدر و پل طبقاتی به سمت پل پارک وی و خیابان ولیعصر نیز شاهد ممنوعیت تردد خواهیم بود.
 
مرادی گفت: ممنوعیت ها در خیابان یمن و رشیدالدین فضل الله نیز اعمال می شود.
 
وی با اشاره به اینکه طرح ترافیکی ویژه مراسم فردا در محورهای شهید کچوئی و مقدس اردبیلی، یمن و بلوار دانشجو نیز اعمال خواهد شد، افزود: کلیه وسایل نقلیه سنگین اعم از کامیون، کامیونت و میکسر از بعد از ظهر امروز تا پایان مراسم حق تردد در مسیرهای منتهی به اجلاس را نخواهند داشت.
 
سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی انجام شده با مسئولان آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس افزود: مدارس و دانشگاه های سطح حوزه مناطق ۱، ۲ و ۳ آموزش و پرورش روز دوشنبه تعطیل هستند.
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور با اعلام اینکه ممنوعیت تردد از ساعت ۲ بعدازظهر فردا تا پایان مراسم اعمال خواهد شد، افزود: از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه تقاضا داریم با ماموران پلیس راهور نهایت همکاری را داشته باشند.