به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین رضایی اظهار داشت: چندی پیش بود یک خانم مسن با مراجعه به پلیس اعلام کرد که از حساب کارت عابربانک وی مبلغ 58 میلیون ریال به طور غیرمجاز توسط فرد ناشناسی برداشت شده است.

وی افزود: فرد شاکی اعلام کرد که چند روز پیش برای برداشت وجه، به یکی از عابربانک‌ها مراجعه کردم و به علت کهولت سن از یک جوان کمک خواستم و او برایم پول برداشت کرد.

این مسئول با اشاره به انجام هماهنگی قضایی در این زمینه ادامه داد: ماموران پلیس فتا با انجام کار فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم به هویت الف.ن شده و نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر کرده و برای انجام بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس فتا استان یزد بیان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به فعال کردن رمز دوم کارت این پیرزن و برداشت غیرمجاز مبلغ 58 میلیون ریال از حساب وی اعتراف کرد.

رضایی افزود: متهم با پرسه‌زنی در اطراف شعبه‌های بانک‌ها، منتظر افراد مسن و بی‌سواد بوده تا به بهانه کمک کردن به آنها، رمز دوم کارت بانکی‌شان را فعال و از این طریق اقدام به سرقت از حساب طعمه‌های خود می‌کرد.

وی با بیان اینکه شناسایی دیگر فریب‌خوردگان این متهم در دستور کار ماموران پلیس فتا است، تصریح کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که برای برداشت وجه از حساب خود از افراد مطمئن و آشنا کمک خواسته و رمز کارت بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.