به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سازمان بسیج‌ دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: یوم الله سیزده آبان، یادآور حماسه و ایثار دانش‌آموزان و شهادت آنان در مقابل دانشگاه تهران به دست دژخیمان طاغوت است. شهدایی که بدون شک میراث‌دار خط سرخ امام حسین (ع) و رهرو نهضت پایدار امام خمینی (ره) بوده‌اند.

و چه تقارن مبارکی است تقارن یوم الله سیزده آبان با ایامی که به پاس جانفشانی خالصانه یکی از هزاران شهید یاور ولایت به نام هفته بسیج دانش‌آموزی مزین شده است. شهیدی که رهبر 13 ساله ما شد و با کلام به یادماندنی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نقش دانش‌آموزان را، در اذهان ملت شریف ایران جاودانه ساخت: «و رهبر ما آن طفل 13 ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید» و حال نیز در دوران پیشرفت و عدالت، دانش‌آموزان بسیجی با اقتدا به ائمه معصومین علیهم السلام و الگو گرفتن از اسوه هایی چون فهمیده‌ها، سلیمانی‌ها، قربانی‌ها، بهنام محمدی‌ها، بالازاده‌ها و .... تهذیب نفس و خودسازی و اخلاق را سرلوحه امور خویش قرار داده‌اند و با حضور خود در عرصه‌های گوناگون علمی و ورزشی در سطح بین المللی، چه نیکو انتظار رهبر معظم انقلاب را از جوانان که همانا تحصیل، تهذیب و ورزش است برآورده‌اند و این نمایانگر انگیزه‌های مقدسی است که اراده دانش‌آموزان را برای ادامه راه شهیدان و پیروزی اسلام عزیز و سرافرازی ملت بزرگوار ایران، محکم و پایدار می‌نماید.

سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ با حضور و شرکت دانش‌آموزان بسیجی و اجرای برنامه های گسترده در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همگام با حضور مؤثر معلمان عزیز و با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی و با قلبی مالامال از عشق به اسلام و ایران و نفرت از ظلم و ستم ستمگران و چپاولگران، اعلام می‌دارد:

1-در آستانه یوم الله 13 آبان، که بیش از هر زمان، کوچه‌های این دیار به عطر یاد و نام سی و شش هزار شهید دانش‌آموز به ویژه شهدای شاخص بسیج دانش‌آموزی سال، شهید رضا سلیمانی ابهری و شهیده ایران قربانی معطر است، ضمن دعوت از عموم مردم، به ویژه دانش‌آموزان و جوانان و به خصوص پویندگان و پیشگامان سرافراز بسیجی برای حضوری مستمر و پرشور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی، از جمله یوم الله 13 آبان، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، را جریان روشنی بخش و وحدت آفرینی می‌دانیم که با دمیدن روح بصیرت، جامعه ما را زنده نگه می‌دارد و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را در ایران اسلامی محقق خواهد ساخت. بنابراین ما همواره بر عهد و پیمان خویش با ولی امر مسلمین، سرزنده و وفادار و استوار باقی خواهیم ماند.

2- ما با عبرت آموزی از واقعه تاریخی و جاری عاشورا و با تأکید بر حضور در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، و با ایمان به فرمایشات امام راحل (ره) و تأسی از رهنمود‌های امام خامنه‌ای، و همچنین با بصیرت و آگاهی و تعمیق بینش های سیاسی و دینی خود، همیشه و در همه جا شعار "هیهات منا الذله" ی سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را سر داده و اعلام می‌داریم که جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت در صحنه‌ جهانی و مسائل بین‌المللی حضور پیدا می‌کند و ملت ایران توطئه‌های دشمنان را با هدف نفوذ در عرصه‌های مختلف، ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و کیان ولایت فقیه و وحدت امت واحده، خنثی خواهد نمود.

3- ما با هر گونه نظام سلطه مخالفیم و نظام جمهوری اسلامی در مقابل زورگویی هیچ قدرتی یک لحظه کوتاه نخواهد آمد و از تمام حرکت‌های اسلامی که بر اساس داعیه حق باشد‏‏، دفاع خواهیم کرد.

4- آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. کینه آمریکای جنایتکار (این یزید دوران معاصر) تا زمانی که مستقیم و غیر مستقیم نسبت به میهن عزیز ما و سایر ملل مسلمان و دین مبین اسلام، نگاه بداندیشانه و مقاصد تجاوزگرانه و غیرقانونی دارد، همواره در سینه‌های ما باقی خواهد ماند؛ بنابراین ما با هوشیاری تمام در برابر فتنه فتنه گران و وابستگان به دشمن خواهیم ایستاد و آماده‌ایم در صورت تکلیف و ضرورت، عاشورایی دیگر را رقم زنیم و طومار یزیدیان زمان را درهم بپیچانیم.

5-ما با تمام قوا حمایت همه جانبه خود را از تمام مستضعفان در جای جای جهان در مقابل استعمارگران و سلطه گران اعلام می‌داریم و ظلم و ستمی که بر مردم این سرزمین‌ها روا می رود، به ویژه کشتار بیرحمانه کودکان و نوجوانان در سرزمین های اسلامی از یمن، بحرین، غزه، فلسطین، سوریه و عراق را، چه به دست رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیسم و چه به دست ایادی مزدوری چون داعش و ... محکوم می نماییم.

ما دانش‌آموزان بسیجی بار دیگر با صدایی رسا و بلند و از عمق جان به تمامی دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اعلام می‌داریم که حامی و پشتیبان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و ایران عزیز اسلامی هستیم و آماده‌ایم بهای آن را بپردازیم. ما هشدار مکرر رهبر فرزانه انقلاب بر هوشیاری مسئولان نسبت به تهاجم و نفوذ فرهنگی بیگانگان را به گوش جان شنیده و نصب العین خود قرار داده‌ایم و بیش از پیش با بصیرت و پایداری در این مسیر آماده جانفشانی هستیم و اطمینان داریم که می‌توانیم با اتکا به ایمان به خداوند و با تبعیت از ولی فقیه، کشور را در برابر همه تهدیدها و تحریم‌ها بیمه نماییم و در تمامی عرصه‌های حق علیه باطل پیروز میدان باشیم.

وعده دیدار ما روز چهار شنبه 13 آبان 94 ساعت 9 صبح شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی.