به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا در پی درگذشت امیر سرتیپ بازنشسته «بیژن بهرام پور» از فرماندهان سابق نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار اشتری فرمانده ناجا طی پیامی خطاب به خانواده محترم وی و همرزمان دوران هشت سال دفاع مقدس از این فرمانده خدوم فقید تجلیل کرد.

سردار اشتری با اشاره به خدمات ارزشمند مرحوم «امیر بهرام پور» در دوران دفاع مقدس و مخصوصاَ سال‌های فرماندهی وی در ژاندارمری استان کردستان و مبارزه قاطع با عناصر ضد انقلاب، تاکید کرد: یقیناَ امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی ایران و صلابت و اقتدار نظام مقدس اسلامی عزیزمان ، رهین ایثارگری های مثال زدنی خیل شهیدان والامقام و رزمندگان و فرماندهان دلیر سال های اولین پیروزی انقلاب اسلامی علی‌الخصوص دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد و در این عرصه حماسه و ایثار و خدمت ، نقش فرماندهان مخلص و بی ادعایی چونان امیر سرتیپ بیژن بهرام پور نقشی ارزشمند و ستودنی می باشد.

فرمانده ناجا ضمن تسلیت درگذشت این عزیز به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا و همه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با طلب غفران و رحمت واسعه الهی به روح این فرمانده فقید، ابراز امیدواری نمود که انشاءا... آثار معنوی خدمات صادقانه وی ذخیره آخرت ایشان قرار بگیرد.

ضمنا‌‌ به اطلاع می‌رساند مراسم تشیع پیکر امیر بیژن بهرام پور در روز دوشنبه مورخ 94/8/4 از ساعت 08:30 در ستاد فرماندهی ناجا برگزار خواهد شد.