به گزارش پارس به نقل از فارس؛ سردار سرتیپ اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در مراسم ویژه نظارت ستادی سالانه نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ماه محرم ماه قیام اباعبدالله و مبارزه با مکتب انحراف و ایثار جان و فدا کردن مال و آبرو و خانواده در راه خدا است، اظهار کرد: نهضت اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی ادامه مکتب عاشورا و راه امام حسین است.
 
وی افزود: در راه احیای ارزش‌ها و اقامه حدود الهی و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار بهترین دستاوردها در استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی تحقق یافته است.
 
فرمانده ناجا تصریح کرد:‌ هر کشوری که مستقل نباشد از آزادی برخوردار نیست و کشورهای استعمارگر می‌خواهند که حکومت‌ها تحت سلطه آنها باشد.
 
وی ادامه داد:‌ استقلال جمهوری اسلامی استقلال واقعی است و در نظام مقدس در هیچ شرایطی سر تسلیم در برابر زیاده‌خواهی‌های کشورهای بیگانه فرود نمی‌آورد.
 
وی در بخشی از صحبت‌های خود به وضعیت امنیت در کشور ایران اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون از اقتدار و امنیت بسیار خوبی برخوردار است و جمهوی اسلامی به عنوان یک تکیه‌گاه برای کشورهای پیرامون خود به‌شمار می‌رود.
 
احمدی‌مقدم بیان کرد: در هفت ماه گذشته در کشور شاهد کاهش هفت درصدی تصادفات هستیم که البته در این زمینه ما نیز گله‌مند هستیم با توجه به اهرم‌هایی که وجود دارد می‌توانست بیشتر کاهش پیدا کند.
 
وی اضافه کرد:‌ در زمینه قتل عمد، آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه در کشور که از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ هزار فقره رخ داده است ۹۵ درصد آن کشف شده است.