به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس وحید میرحسینی «مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه» در نشست مدیران نظارت و ارزشیابی دادگستری‌های سراسر کشور با اعلام این خبر افزود: منابع انسانی سرمایه هر کشوری به حساب می‌آید و سازمان‌ها با همین منابع به اهداف خود می‌رسند.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه با اشاره به اینکه دستگاه‌های موفق در منابع انسانی‌ پیشگام بوده‌اند، افزود: آمار و عملکردها نشان می‌دهد منابع انسانی هر سازمانی که در سطح قابل قبولی بوده موفق‌تر عمل کرده است و هر نهادی که مأموریت‌ها و وظایفش را بهتر انجام داده، برپایه تلاش‌های منابع انسانی خود موفق بوده است.

وی گفت: برنامه‌های ارزشیابی و نظارت در سه محور ارزشیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردم طراحی و تقدیم معاون منابع انسانی قوه قضائیه شده و در مراحل اجرایی است.

میر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی در امور فردی و اجتماعی را بسیار مهم دانست و بر روش‌مند بودن اجرای برنامه‌ها و ابزار مناسب در حصول نتیجه تأکید کرد و گفت: اگر در هر یک از جهات فردی و اجتماعی موفقیتی نداریم، یکی از این عوامل ناقص است.

میرحسینی در پایان بر مشارکتی و مشورتی بودن نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری تأکید کرد و افزود: اولویت اصلی نظارت و ارزشیابی، شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کارکنان اداری و استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها است.