به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه سردار حسین همدانی فدای ملت مسلمان شد، گفت: تمام ملت مسلمان در سوگ این شهید هستند و شخصیت این شهید گرانقدر و نگاه ایشان نسبت به دوست و دشمن در بُعد جهانی باید تجزیه و تحلیل شود و بزرگان دین و جهاد از ایشان سخن بگویند.

وی اظهار داشت: شخصیت سردار شهید حاج حسین همدانی به گونه‌ای بود که هیچ حد و مرزی برای فداکاری قائل نبود و همیشه با نگاه عمیق جمهوری اسلامی در صحنه حاضر بود.

علامتی با اشاره به اینکه جامعه نیازمند چتر تفکر، نگاه و اندیشه سردار شهید همدانی است، خاطرنشان کرد: باید در راستای تفکر ایشان حرکت و از آن صیانت کنیم.

وی گفت: سردار شهید همدانی معتقد بود با استفاده از تجربه و سرمایه دفاع مقدس در قاموس علم باید تفکر جهادی را در راستای ارزش‌های انسانی در دنیا قابل توصیف کرد و این نگاه در جهان اسلام بسیار ارزشمند است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اضافه کرد: آثار و برکات وجودی این شهید گرانقدر به اندازه‌ای است که باید به عنوان واحد درسی در مدارس و دانشگاه‌های ما تدریس شود.

وی گفت: سردار شهید حسین همدانی که هوشمندانه و خستگی ناپذیر در مأموریت مستشاری در جبهه مبارزه علیه تروریسم و افراط و اشغالگری حضور داشت، بی‌تردید تلاش خالصانه علیه ترور و افراط و نیل به آرزوی دیرینه‌اش پشتوانه‌ای ارزشمند برای استمرار مسیر مقاومت، مبارزه و شهادت است.

علامتی، شهادت سردار باوفا، ولایت مدار، دین‌دار و عاشق رهبری را به رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان و شهید پرور کشورمان و مردم با وفای همدان تبریک و تسلیت گفت.