~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در رزمایش اقتدار که در مقر یگان ویژه نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: لازم می‌دانم از قدم‌های بلند و تصمیمات امنیت‌آفرین پرسنل نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون کمترین تردید، یکی از مهمترین عوامل امنیت مثال‌زدنی امروز جمهوری اسلامی ایران که سراسر جغرافیای ایران از دورترین مرزها تا شهرها را در امنیت کامل قرار داده، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی به شهدا و جانبازان نیروی انتظامی اشاره و بیان داشت: شهدای عالیقدر و جانبازان عزیز شما، پشتیبان امنیت امروز ما هستند و امیدوارم در سایه ایمان، انگیزه، دانش، امکانات و تجهیزاتی که دراختیار دارید، بهترین و زیباترین امنیت را برای ملت ما خلق کنید.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی به جایگاه یگان ویژه پرداخت و تصریح کرد: در میان واحدهای مختلف نیروی انتظامی، یگان ویژه جایگاه ویژه‌ای دارد و شما در حفظ امنیت مردم، رویارویی با اغتشاشات و برخورد با کسانی درصدد خلق ناامنی هستند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: پرسنل یگان ویژه با دانش و شجاعت و تسلط کامل بر خویشتن بتوانند با کمترین هزینه، سنگین‌ترین آشوب‌ها را تحت کنترل خود درآورند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دانش، تجهیزات و تعهد پرسنل یگان‌ویژه مهمترین پشتوانه شما برای ارتقاء امنیت کشور است.