~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سلیمان بهشتی نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان هشترود از استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 8230 دانش آموز دارند و همگی تحت پوشش آموزشی هستند، اظهار داشت: در چند مدرسه نظام آموزشی 3.3.3.3 را اجرا کردیم و مدارس دیگر طبق نظام 6.3.3 آموزش می بینند.

مدیر آموزش و پرورش هشترود با تأکید بر اینکه جدا کردن مقطع ابتدایی از مقاطع دیگر بهتر است، افزود: فاصله سنی دانش آموزان ابتدایی تا ششم زیاد است و جدا کردن این پایه ها از لحاظ آموزشی و تربیتی بهتر است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نظام 3.3.3.3 در همه مدارس اجرایی نمی شود، گفت: به دلیل کمبود فضا و امکانات محدود آموزش و پرورش، این نظام فراگیر نشد، اگر امکانات باشد و نیروی انسانی نیز تامین شود این نظام به طور کامل اجرا و دوره های مختلف ابتدایی و متوسطه اول و دوم جداگانه برگزار می شود.

بهشتی در خصوص حقوق فرهنگیان و معلمان حق التدریسی اظهار داشت: ما معلم حق التدریسی نداریم و همه معلمان رسمی هستند و حقوق فرهنگیان نیز به موقع پرداخت می شود.

این مدیر تصریح کرد: مهمترین عامل پیشرفت آموزش و پرورش تأمین نیروی انسانی و توانمند سازی استخدام ها در مسیر صحیح است و باید از طریق دانشگاه فرهنگیان اقدام به استخدام افراد متخصص در این حوزه شود.