به گزارش پارس به نقل از ایرنا، پلمپ شهربازی کرمانشاه در حالیکه خبر آن از سوی رسانه ها بدلیل همزمانی با پوشش خبر معارفه استاندار جدید کرمانشاه مورد غفلت واقع شد، از سوی ماموران اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه اتفاق افتاد.

خبرنگار ایرنا غروب امروز با حضور در مقابل درب وردی این مجموعه شاهد حضور جمعیت زیادی از شهروندان بود که پشت درهای بسته مانده بودند.

شهروندان و خانواده ها از وضع پیش آمده اظهار تاسف کردند و از مسوولان ارشد استان و شهرداری خواستند که این شهربازی را دوباره به روی شهروندان بگشایند.

این در حالیست که از سوی مدیریت شهربازی، کارتهای رایگان که در میان شهروندان توزیع کرده بود تا ۲ روز آینده اعتبار داشت.

مدیر مجموعه شهر بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اعلام کرد: من و همکارانم خودمان را برای پذیرایی از شهروندان که پیش بینی می کردیم در روزهای پنجشنبه و جمعه شمارشان بسیار زیاد باشد آماده می کردیم که متاسفانه با حضور ماموران اجرائیات شهرداری، درب های ورودی این مجموعه پلمپ شد و ما هم شرمنده مردمی هستیم که کارت استفاده از وسایل بازی را در دست داشتند.

کیومرث نظری اظهار کرد: نکته تاسف بار این است که شهرداری در بندهایی که در مقابل درب های ورودی نصب کرده، از تعطیلی این مجموعه تا اطلاع ثانوی آن هم بعلت تعمیرات و دستگاه های بازی خبر داده و عنوان پلمپ را بیان نکرده اند.

مدیر شهر بازی کرمانشاه همچنین از اینکه حدود ۲۱۵ تن از شاغلین این مجموعه با وضع پیش آمده ، بیکار می شوند ابراز تاسف کرد.

نظری گفت: ۲۷ سال است که با خون دل خوردن و رنج فراوان، بنده و همکارانم از زمینی بایر و بیابان توانستیم این مجموعه رفاهی و تفریحی را برای مردم کرمانشاه برقرار کنیم اما متاسفانه آقایان به بهانه اتمام موعد قرارداد، امروز مردم کرمانشاه را از این مجموعه تفریحی و رفاهی محروم کردند.

وی گفت: ما با علم به اینکه کرمانشاه از استان های پر بیکار کشور است و مردم این دیار از نظر توان مالی، ضعیف هستند، اقدام به چاپ ۱۰۰ هزار کارت بازی رایگان و توزیع آن میان اقشار مختلف مرم نمودیم ولی اکنون در حالیکه اعتبار کارتها تا ۲ روز دیگر باقی بود و در آستانه عید سعید قربان، این مجموعه پلمپ شد و کارتهایی که در دست شهروندان است نیز کاربردی برایشان ندارد.

گفتنیست کرمانشاه دارای ۲ شهربازی فان فار در طاق بستان و شهربازی لب آب می باشد.