به گزارش پارس به نقل از ایسنا: حمید درخشان در پایان تمرین امروز درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: ما شرایط خوبی داریم و بازیکنانمان هم انگیزه خوبی دارند. امیدوارم بتوانیم مقابل لخویا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. فقط دعا می‌کنم این بدشانسی از ما دور شود و توپ‌هایمان به گل تبدیل شود. ما در هر بازی فرصت‌های زیادی به دست می‌آوریم اما نمی‌توانیم به گل تبدیل کنیم. این موضوع مرا اذیت می‌کند. ان‌شاءالله فرصت‌هایمان در بازی مقابل لخویا به گل تبدیل شود. ان‌شاءالله خوب بازی می‌کنیم و خوب بازی می‌کنیم و با یک بازی منطقی و حساب شده نتیجه می‌گیریم.


وی درباره آخرین وضعیت محمد نوری هم گفت: او یک کشیدگی جزیی دارد . ان‌شاءالله پزشکان تیم کمک می‌کنند و او به بازی مقابل لخویا می‌رسد.

درخشان درباره اینکه آیا تیم لخویا را آنالیز کردید، گفت: من یکی، دو بازی این تیم مقابل تیم‌های الجیش و همین‌طور الخور را تماشا کردم. با انجام یک آنالیز دقیق مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه هواداران چقدر می‌توانند امیدوار باشند تا این تیم مقابل لخویا به پیروزی برسد، گفت: هواداران به این امیدوار باشند که پرسپولیس مقابل صبا خیلی خوب بازی کرد اما توپ‌هایش به گل تبدیل نشد. اگر همان بازی را انجام دهیم می‌توانیم در این بازی هم موفق شویم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در بازی‌های آسیایی تغییرات چشمگیری از نظر فنی از پرسپولیس شاهد خواهیم بود، گفت: ما نمی‌توانیم تغییرات فنی خیلی زیادی در تیم ایجاد کنیم. من قبلا گفته بودم سعی می‌کنیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های بهتری انجام دهیم. ان‌شاءالله بتوانیم یک بازی متفاوت که به نوعی زیبا و تماشاگرپسند است ارائه دهیم و در نهایت هم به پیروزی برسیم. هر بازی تاکتیک خاص خودش را دارد. بازی کردن مقابل تیمی مثل لخویا تاکتیک خاص خودش را دارد. ما حتما مقابل لخویا که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد، از روش خوبی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم از ارزش‌هایی که داریم استفاده کنیم.

درخشان در ادامه در پاسخ به ضعف پرسپولیس در دفاع چپ گفت: ما متاسفانه در فصل نقل و انتقالات مشکلات خاص خودمان را داشتیم. ان‌شاءالله از موجودیتی که داریم بتوانیم ضعف‌هایمان را پوشش دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره رضا نوروزی هم گفت: او خوب تمرین می‌کند و فکر می‌کنم حدود یک ماه دیگر بتوانیم از او استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تادئو نیز اظهار کرد: او به خاطر اینکه از خانواده‌اش دور بوده شرایط روحی خوبی ندارد. من سعی دارم به او کمک کنم تا به شرایط خوب برگردد.

درخشان در ادامه در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با هواداران دارید خاطرنشان کرد: اگر ما گل دریافت کنیم و هواداران عکس‌العمل نشان دهند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ با این کار تیم‌شان را تضعیف می‌کنند. اگر فریاد بزنند اتفاقی رخ می‌دهد؟ هواداران باید تیم را کمک کنند. طرفدار یعنی اینکه تیم را تا دقیقه 90 تشویق کند کسی هم نمی‌داند در فوتبال چه اتفاقی می‌افتد. آیا شما می‌دانید در فوتبال چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ ممکن است دقیقه یک بازی ما گلی به ثمر برسانیم و یا اینکه ممکن است اتفاق دیگری رخ دهد. طرفدار خوب و واقعی کسی است که تیمش را تا دقیقه 90 تشویق کند و به تیمش روحیه دهد.

در ادامه یکی از خبرنگاران خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت محمدحسین نژادفلاح در صحبت‌هایی اعلام کرده که درخشان کاری نکند که کاسه چه کنم چه کنم دستمان بگیریم که درخشان پاسخ داد: خواهش می‌کنم من را وارد مسائل حاشیه‌ای نکنید. خواهش می‌کنم بگذارید تمرکز لازم برای بازی مقابل لخویا را داشته باشیم. من چرا باید به چه کنم چه کنم بیفتم؟