~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر مصطفی خاکسار قهرودی در ارتباط با چگونگی مشارکت خیران در طرح نذر و قربانی همزمان با عید سعید قربان،گفت: هموطنان خیر و نیکوکار کشورمان در روز عید سعید قربان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان ها تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌کند، اظهار کرد: این نهاد امسال نیز با همکاری امام جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هموطنان را جمع‌آوری و در این روز بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

خاکسار در خصوص چگونگی توزیع کمک‌های مردمی به نیازمندان اظهار داشت: بلافاصله بعد از جمع‌آوری نذورات مردمی، آنها را در اختیار نیازمندان قرار خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد گوشت‌های جمع‌آوری شده و کمک‌های نقدی به نیازمندترین افراد اختصاص یابد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با دعوت مردم از متدین و نوع‌دوست و خیرین به مشارکت در این سنت حسنه، افزود: تلاش می‌کنیم کمک‌های مردمی در روز عید در بین نیازمندان همان محله توزیع شود که در این جهت هماهنگی با نمایندگان ولی فقیه و ائمه جماعات صورت گرفته است.