به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و طی مراسمی، کامران حصادی به عنوان مدیرکل جدید امور مالی و ذیحسابی وزارت آموزش و پرورش معرفی و از خدمات علی کریمی مدیرکل سابق این مجموعه قدردانی شد.

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: آموزش و پرورش بزرگترین نهاد دولتی کشور است و در تأثیر این نهاد همین نکته کافی است که از فردا بیش از 13 میلیون دانش‌آموز در 105 هزار مدرسه و 750 منطقه آموزشی و با مشارکت قریب به یک میلیون فرهنگی سال تحصیلی 95-94 را آغاز می‌کنند و طراوت خاصی به کل کشور می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیش از 92 درصد اعتبارات ملی و استانی در پنج ماهه اول سال توسط دولت به آموزش و پرورش تخصیص یافته است، تصریح کرد: 1300 مدرسه با 8 هزار کلاس درس با ظرفیت 250 هزار دانش‌آموز به مجموعه آموزش و پرورش اضافه شده و تا پایان سال نیز 700 پروژه دیگر به آموزش و پرورش افزوده خواهد شد.

فانی ادامه داد: آموزش و پرورش همواره با مشکلات زیادی مواجه بوده است، اما وجود جلوه‌های زیبای فداکاری و ایثار در بین معلمان و دانش‌آموزان، شرایط کار در آموزش و پرورش را بسیار شیرین می‌کند.

فانی اضافه کرد: آموزش و پرورش با جمعیت معلمان، دانش‌آموزان و اولیایش یک خانواده بزرگ را تشکیل می‌دهد و ماهیت کار در این خانواده بزرگ، اعتماد است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدیرکل امور مالی و ذیحسابی باید علاوه بر انجام امور مالی، مشاور خوبی برای آموزش و پرورش باشد تا بتوانیم منابع موجود را به نحو احسن هزینه کنیم.