به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به افزایش درگیری‌های منجر به قتل مامورین نیروی انتظامی در چند ماهه اخیر در مناطق مختلف استان افزود: این امر موجب نگرانی است و باید موضوع بررسی و اقدامات لازم در جهت عدم تکرار آن در آینده انجام گیرد.

غلامحسین اسماعیلی به بخشنامه اخیر رئیس قوه قضائیه در خصوص تشکیل ستادهای پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی در مراکز استان‌ها اشاره و اظهار کرد: این ستاد در استان تهران تشکیل شده و برابر قانون به وظایف محوله با قاطعیت عمل خواهد کرد.

وی با تسلیت به خانواده‌های داغدار قربانیان حادثه تلخ مکه مکرمه و با امید به شفای عاجل همه مصدومان و مجروحان اظهار کرد: متأسفانه عربستان کشوری است که در جهت حمله به مردم بیگناه یمن و نسل کشی آنان سرمایه گذاری هنگفتی به‌عمل آورده اما در اداره حرمین شریفین عاجز مانده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان سخنان خود بار دیگر بر ارتقاء سلامت اداری تأکید کرد و افزود: با عنایت به اشرافیت اطلاعاتی و در راستای اعتمادسازی همچنان با افراد متخلف بدون اغماض و با شدت و حدت برابر قانون برخورد خواهد شد.