به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا سیدجواد ملکی در این باره گفت: در ساعت 8:58 صبح امروز یکشنبه وقوع یک مورد حادثه حریق به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان سه ایستگاه به همراه دستگاه تنفسی و تجهیزات مربوطه را به محل حادثه در خیابان مولوی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضورعوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک کارگاه به مساحت 300 متر مربع رخ داده و شعله های آتش بیش از نیمی از محیط آن را در بر گرفته و در حال سرایت به قسمتهای دیگر است.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان عملیات اطفاء را از چند جهت آغاز کرده و گروه دیگر نیز به جستجو برای یافتن مصدومان احتمالی پرداختند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حریق در زیرزمین رخ داده بود امکان خروج برای برخی از کارگران فراهم نشده و آتش نشانان موفق شدند چهار کارگر را که در میان دود و شعله‌های آتش محبوس شده بودند، نجات دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: گروه دیگری از آتش نشانان نیز ادامه اطفای حریق را ادامه داده و با توجه به اینکه درون کارگاه مملو از نخ، پارچه، تریکو، جوراب و ... بود عملیات اطفای حریق با مشکلاتی روبرو بود که خوشبختانه آتش نشانان موفق شدند شعله‌های آتش را به طور کامل مهار کنند.

وی خسارت ناشی از این حادثه را بالا اعلام کرد و گفت: خوشبختانه مورد مصدوم و فوتی در این حادثه نداشتیم و چهار نفر محبوس شده نیز مصدومیت جدی نداشتند.

ملکی با بیان اینکه علت حریق در این انبار و کارگاه پارچه در حال بررسی است، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 11:10 به عملیات خود خاتمه دادند.