به گزارش پارس به نقل از تسنیمعلی‌اکبر انجمنی درباره انتقال گرمخانه مشیریه که یکی از گلایه‌های اهالی مردم این محل است،‌ اظهار داشت: گلایه مردم این محل کاملا درست است اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که اگر مردم اعتراض می‌کنند این مکان ترک کمپ اعتیاد نیست،‌ گرمخانه باید به معنای واقعی آن مورد استفاده قرار گیرد یعنی باید افرادی در آن حضور داشته باشند که بی‌خانمان هستند.

وی با بیان اینکه باید نگاهمان را عوض کنیم، ادامه داد: بنده به آقای قناعتی که این موضوع را مطرح کرده بود هم گفتم اگر این گرمخانه برچیده شود آیا می‌توان گفت در تهران بی‌خانمانی وجود ندارد؟ با آنها می‌خواهید چکار کنید؟

شهردار منطقه 15 با اشاره به اینکه بی‌خانمان به معنای اراذل و اوباش نیست،‌ تصریح کرد: علاوه بر کمپ ترک اعتیاد شفق در محور جاده امام رضا و انتهای جاجرود نیز مکان دیگری در نظر گرفته شده که حدود 100 نفر ظرفیت دارد. در واقع با این اقدام معتادان جمع‌آوری می‌شوند اما کاری می‌کنیم که گرمخانه‌ها کارکرد اصل خود را که همان مددسراست پیدا کند. بنابراین قرار است افراد کارتن خوابی که جمع آوری می شوند پالایش شده و کسانی که معتاد هستند به چند کمپی که در همین ارتباط فعالیت می‌کنند، منتقل شوند.

وی همچنین اعلام کرد: از 15 مهر به بعد مددسرای خاوران فقط با کاربری گرمخانه مورد استفاده نیازمندان و کارتن خواب‌ها قرار می‌گیرد.