به گزارش پارس به نقل از فارسقاسم طاهری در ارتباط با اقدامات شرکت بهره‌‌برداری قطار شهری مشهد در میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: ما برای رفاه بیشتر زائران و مجاوران حرم رضوی ساعت سرویس‌دهی قطار شهری مشهد را یک ساعت افزایش داده‌ایم.

وی افزود: بر این اساس ساعت سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در امروز سه‌شنبه و همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 23 شب ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد بیان کرد: در سال گذشته رکورد جابه‌جایی در شب میلاد امام رضا (ع) شکسته شده به صورتی که در این روز 152 هزار نفر از زائران و مجاوران از خط یک قطار شهری مشهد استفاده کردند.

طاهری تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که  امروز نیز خط یک قطار شهری مشهد با افزایش تعداد مسافران همراه باشد که برای این مهم سرفاصله زمانی رسیده قطار را بین 4 تا 5 دقیقه تعریف کرده‌ایم تا زائران و مجاوران با سرعت جابه‌جا شوند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد خاطرنشان کرد: قطعاً بیشترین حجم مسافر ما در ایستگاه بسیج خواهد بود زیرا نزدیک‌ترین ایستگاه به حرم رضوی بوده و بر همین اساس تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد: در روز میلاد مبارک حضرت رضا (ع) نیز در ایستگاه بسیج ساعت ٨ صبح از زائران حریم رضوی با اهدای گل و بسته‌های متبرک استقبال به عمل می‌آید.