به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مو نماد زنانگی و زیبایی است، اما امروزه افراد با استفاده از دستگاههای صاف‌کننده مو و مراقبت‌های نامناسب باعث خشکی و شکنندگی آن می‌شوند، این ابزار‌ها و موادشیمیایی جدید درخشش مو را از بین برده، و به  آسیب می‌زند، در کنار همه فاکتورهای گفته شده، استرس نیز بیشتر ریزش مو را  تشدید می‌کند.

حال در اینجا به منظور کاهش ریزش مو و بازگرداندن طراوت و زیبایی توصیه می‌شود، تا با استفاده از شامپویی که در اینجا ارائه می‌گردد، به مراقبت هر چه بیشتر موهای خود بپردازید.

مواد لازم  برای تهیه این شامپو عبارت است از:

- شامپو گزنه( یک لیتر- به طور منظم)

- پانتنول 100 میلی‌لیتر ( محلول آبی)

- 30 میلی‌لیتر از قطره گزنه

- قطره AD- 30 میلی‌لیتر ( محلول آبی)

- 50 میلی‌لیتر روغن کرچک

- دو آمپول ویتامین B

تمامی مواد گفته شده، را در 750 میلی‌لیتر شامپو مخلوط کرده، گفتنی است، که این شامپو برای سر همانند بمب مواد مغزی عمل می‌کند.

همچنین باید گفت که گزنه گردش خون و جریان خون را به پوست سر تشریح می‌کند، و در نتیجه به فرآیند متابولیک بدن سرعت می‌بخشد.

ویتامین B  نیز باعث تغذیه و استحکام مو می‌شود، از دیگر مواد تشکیل ‌دهنده این شامپو می‌توان به روغن کرچک اشاره کرد، که برای تقویت اعصاب موها بسیار مناسب بوده، و سرشار از ویتامین E می‌باشد، و یک آنتی‌اکسیدان بسیار مناسب محسوب می‌گردد.

پانتنول اسید نیز باعث تحریک فرآیندهای احیا‌کننده است

روش مصرف : از آنجا که این شامپو کاملاً مایع است، بایستی پیش از مصرف کامل آن را تکان دهید، ابتدا شامپو را بر روی دستان خود ریخته و بعد به پوست سر بزنید، اجاره دهید،که چند دقیقه روی سر‌مانده تا اثر‌گذار باشد، با استفاده منظم این شامپو رشد موها دو برابر شده، و درخشش عجیبی پیدا می‌کند.